واحدمرکزی خبر نوشت: جمهوریخواهان تلاش می کنند علیه دموکرات هایی که در تلاش برای جلوگیری از رد توافق ایران اند، ضد حمله انجام دهند.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل ، جولیان حاتم نوشت: جمهوریخواهان قصد دارند دموکرات ها را در صورتی که اجازه ندهند توافق هسته ای اوباما با ایران رد شود،در ماه آینده تحت فشار قرار دهند.

نویسنده مقاله افزود: به نظر می رسد دموکرات ها به بدست آوردن حمایت کافی برای این توافق و جلوگیری از رد آن نزدیک شدند. در صورتی که جمهوریخواهان همه علیه این توافق رای دهند به شش رای دموکرات برای جلوگیری از رد آن نیاز دارند اما تاکنون فقط دو دموکرات این کار را کرده اند.
نویسنده مقاله گفت :در صورتی که جلوی رد این توافق گرفته شود، این پیروزی مهمی برای کاخ سفید خواهد بود چرا که نیاز به استفاده وتو باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای حفاظت از توافق ایران نخواهد داشت. مخالفان این توافق معتقدند دموکرات های سنا بالاخره هزینه سیاسی این کار را خواهند پرداخت.
نویسنده مقاله افزود:تاکنون سی دموکرات وعده دادند به نفع توافق ایران رای می دهند و فقط دو دموکرات مخالفت خود با آن را اعلام کردند. طرح ضد حمله جدید جمهوریخواهان نشانه ی آن است که آنها در حال آماده کردن خود برای شکست اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =