وزیر امور خارجه 20 سال پیش در اردیبهشت ماه سال 74 به عربستان سفر کرده بود.

در عکسی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، مرحوم حجت الله حیدری و میرمسعود حسینیان همکارانش در وزارت خارجه در کنار ظریف هستند. اینجا را ببینید.

روزنامه شرق در مصاحبه با محمدرضا عارف، دیدگاههای او را در باره انتخابات94 منتشر کرد.اینجا را ببینید.


روزنامه اعتماد نوشت: می‌گویند صدای ضبط‌شده میلیاردر نفتی که بیش از دو سال از بازداشتش می‌گذرد را در اختیار دارند؛ نواری که حاوی اطلاعات مهمی از پرونده اوست.اینجا را ببینید.

دعوت جلیلی به کمیسیون برجام

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به حضور سعید جلیلی در کمیسیون گفت: جلیلی باید در خصوص قطعنامه ها که در زمان مسئولیت ایشان صادر شده است توضیحاتی ارائه کند. اینجا را ببینید.

فایل صوتی جدید درباره فضای سیاسی کشور

بعد از اعلام سعید حدادیان یکی از مداحان کشور مبنی بر ورود مداحان به دایره رقایت های انتخاباتی و ارائه لیست انتخاباتی آنها حالا گام تازه ای برای انتخابات برداشته اند.اینجا را ببینید.

نشریه پنجره پس از چهار سال دیدگاهی متفاوت با دیدگاه صاحب امتیاز و مدیرمسئول خود درباره حمله به سفارت انگلیس منتشر کرده است.اینجا را ببینید.

پیش بینی وزیر کشور درباره8 ساله شدن دوره روحانی

رئیس سابق دیوان محاسبات در کسوت وزیر کشور هم گزارش تفریغی از برنامه هایش تهیه کرده که نشان می دهد 70 درصد آنها عملیاتی شده است. اینجا را ببینید.


هاشمی رفسنجانی با اشاره به اختلافات داخلی بعضی از گروه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: اگر چه اصلاح طلب و اصولگرا یک نام است و اختلافات آنان باید در سلیقه و شیوه‌های اداره جامعه باشد، اما متأسفانه شاهدیم که بعضی‌ها اختلافات را به اصول رساندند و حرف‌های برخاسته از کینه می‌زنند. اینجا را ببینید.


حجت الاسلام تقی رهبر در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص اظهارات برخی مسئولان درباره وظیفه نظارتی شورای نگهبان اظهار کرد: شیوه نظارتی که تاکنون به جز مجلس اول به عنوان روش و سنت جاری در کشور وجود داشته، این بوده است که پس از اظهار نظر چهار مرکز، شورای نگهبان با جمع بندی این نظرات، نظر خود را اعلام کرده است. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =