اشکان دژاگه گفت: «همه می دانند بازی با گوام چقدر مهم است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی امروز در جمع خبرنگاران گفت: «خوشحالم که دوباره با تیم ملی هستم. اردوی قبلی را به خاطر زانویم نتوانستم بیایم. مشکل داشتم. اما الان ما با تیم العربی هم اردو را شروع کردیم. تا الان زانویم مشکلی ندارد. ان شاءالله که بتوانم همین طوری ادامه بدهم و با تیم تمرین کنم. همه می دانند بازی با گوام چقدر مهم است.»
او درباره مصدومیت جهانبخش و رضا قوچان نژاد و این موضوع که بار گلزنی تیم به گردن خودش می افتد گفت: «بله. متاسفانه این دو تا بازیکن مصدوم شده اند. ان شاءالله که به زودی خوب شوند. خیلی ناراحت شدم. ما بازیکن زیاد داریم. بازیکنان خوبی داریم که می توانند هم گل بزنند هم بازی های خوبی انجام بدهند. من هم خیلی از بازیکنان را برای اولین بار در اردوی تیم ملی می بینم. ولی نگران نیستم. خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب تمرین می کنند و امیدوارم این بازی را ببریم.»
دژاگه درباره احتمال ماندنش در العربی گفت: «اردو را با آن ها شروع کردم. امسال آنجا هستم و قرارداد هم دارم. باید ببینم شرایط چطوری می شود. پارسال شیخ ما زیاد راضی نبود که هشتم شدیم و من هم راضی نبودم. من می خواستم بیایم آنجا که یک جامی ببریم نه اینکه هشتم بشویم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =