به عقیده عزت‌الله ضرغامی تنها صبوری و عشق هنرمندان به کارشان ‌می‌تواند دلیل تحمل سختی‌ها و مشکلات کار تصویربرداری یک اثر باشد.

چه به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما خاطره‌ای از برخورد خود با انوشیروان ارجمند در پشت صحنه سریال «نردبام آسمان» را بازگو کرد.

او با اشتراک عکس زیر در اینستاگرام درباره این دیدار چنین نوشت : «این تصویر پشت صحنه سریال «نردبام آسمان» ، کار خوب آقای محمد حسین لطیفی است .همه شاد هستند . مرحوم انوشیروان ارجمند هم هست . او خدمات زیادی به هنر نمایشی کشور کرد . در این بازدید مرا کنار کشید و خصوصی چند دقیقه ای درد دل کرد . سفارش برزو پسرش را هم زیاد کرد . خوشبختانه برزو ، هنرمند توانا و پرکاری است ولی محبت و نگرانی پدری چیز دیگری است . خدایش رحمت کند»

ضرغامی

سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» داستان زندگی غیاث‌الدین‌جمشید کاشانی ریاضیدان و اخترشناس سرشناس ایرانی را روایت می‌کند.

ضرغامی در ادامه نوشته خود در اینستاگرام از سختی‌های پشت‌صحنه ساخت این سریال می‌گوید : «خنده ها و تصاویر شادی از این دست ، گول مان نزند . پشت صحنه گل و بلبل نیست. سختی ها و مشکلات تصویر برداری به قدری زیاد است که جز صبوری و عشق هنرمندان به کارشان ، دلیل دیگری برای تحمل آن پیدا نمی کنم .در سریال «نردبام آسمان» ، توانستیم موضوع تمرکز فیلم نامه و درام بر وجوه علمی نقش اول داستان (غیاث الدین جمشید کاشانی) را تا حد زیادی جلو ببریم.»

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =