ایسنا نوشت: دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصولگرایان راهی جز وحدت و ائتلاف ندارند.

حسین فدایی در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان در شرایط فعلی کشور اظهار کرد: ما راهی جز اینکه با هم باشیم و با هم کار کنیم نداریم. اصولگرایان باید در انتخابات آینده و در مقابل رقبا ائتلاف و وحدت داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان داخل و خارج تلاش می‌کنند انسجام و وحدت اصولگرایی شکل نگیرد و اصولگرایان باید با وحدت و صبوری و تدبیر این وحدتی که شکل گرفته را پایدار پیش ببرند. خوشبختانه فضای همدلی میان اصولگرایان فضای بسیار خوبی است و من امید بسیاری به وحدت اصولگرایان دارم.

همچنین لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران نیز در این اجلاس گفت: روند تغییرات در شرایط درونی و محیطی نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که با انسجام جبهه مخالفین نظام و تلاش برای تصرف بخشی از نهادهای انتخابی، جهت تغییر رفتار و ساختار و حرکت به سمت استحاله و براندازی انقلاب اسلامی شدت گرفته است.

وی افزود: دشمن از طریق حمایت‌های دروغین از دولت جدید و همراه کردن افکار عمومی به دنبال ساماندهی مجدد سازمان رای و پیروزی در انتخابات خبرگان و مجلس است تا هدف نهایی آنها که تخطئه و انزوای ارزش‌های اسلامی است را تحقق ببخشند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =