آقاتهرانی: خیلی ها دم از کمک به محرومین می زنند اما دزد سر گردنه می شوند

مهر نوشت: دبیر کل جبهه پایداری تاکید کرد:اصولگرایان افتخار دارند که زیر نظر فقها کار می‌کنند.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: عشق و علاقه به محرومین و اقشار آسیب پذیر یکی از شاخص های اصولگرایی است. این ویژگی از ویژگی های انقلاب اسلامی نیز می باشد.

وی افزود: خیلی ها در دنیا در انقلاب های مختلف دم از کمک به محرومین و فقرا می زنند اما جلوتر که می روند خودشان دزد گردنه می شوند.

آقا تهرانی بیان داشت: ما نیز نمی گوئیم معصوم هستیم اما از ویژگی های انقلاب ما کمک به مستضعفان است. امام خمینی(ره) با اشرافی گری مخالف بودند و همواره تاکید داشتند که این انقلاب، انقلاب مستضعفین است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از توفیقات مهم در نظام را داشتن شورای نگهبان دانست و گفت: خوشبختانه شورای نگهبان اگر اشکالی در مجلس پیش بیاید آن را رفع می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وحدت اصولگرایان بیان داشت: اصولگرایان افتخار می کنند که زیر نظر فقها کار می کنند و اگر اختلاف سلیقه ای هم وجود دارد، می توانند آن را حل کنند.

آقا تهرانی تصریح کرد: اینکه زیر نظر فقها کار کنیم این کار بسیار پسندیده ای است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های اصولگرایی جهاد و تلاش خستگی ناپذیر و شایسته سالاری و به کار گیری افراد صالح است. اصولگرایان معتقدند باید افراد شایسته و متدین و اصلح مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

وی افزود: اصولگرایان همواره به دنبال صیانت از بیت المال هستند و جلوی هر فسادی می ایستند.

آقا تهرانی در پایان اظهار داشت: سیاست اصولی دارد و خوشحالیم که بزرگانی همچون فقها در راس کار هستند و ما باید به صحبت های مقام معظم رهبری گوش کنیم و تفسیرشخصی ارائه ندهیم.

وی مبارزه با فتنه و انحراف، اعتقاد به کار فرهنگی و اولویت داشتن فرهنگ را از دیگر شاخص های اصولگرایی مورد توافق سه تشکل بر شمرد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =