بهتاش فریبا به آینده استقلال در این فصل بسیار خوش بین است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ بهتاش فریبا، ستاره سالهای دور استقلال، در مصاحبه با خبر آنلاین درباره شرایط این تیم گفت: " من 3 بازی اول را نتوانستم ببینم، اما بازی چهارم استقلال را دیدم. تیم خوب و روان بازی می کند و نتیجه ها تا به اینجا خوب بوده. غیبت بازیکنان مصدوم یا محروم کمی روی کار تیم تاثیر گذاشته که مطمئنا آماده شدن آنها شرایط بهتری به تیم می بخشد. "

او درباره جوان شدن استقلال در این فصل گفت: " این خیلی خوب است که استقلال امسال نسبت به سال های گذشته جوان تر شده است. البته حضور بازیکنان جوان در کنار با تجربه هایی مثل مهدی رحمتی، آرش برهانی و خسرو حیدری می تواند کمک بیشتری به تیم داشته باشد."

بهتاش فریبا درباره تاثیر مسائل مالی روی عملکرد بازیکنان گفت: " مطمئنا برآورده شدن انتظارات مالی بازیکنان نقش مهمی در عملکرد آنها دارد. هیئت مدیره وقتی قبل از فصل قراردادی می بندد و قول های متعددی به بازیکنان می دهد باید به آن ها عمل کند. بالاخره بازیکنان باید زندگی خود را بچرخانند. شاید لازم باشد خانه ای بخرند یا پولی برای خانواده خود خرج کنند. مطمئنا اگر مطالبات آنها به موقع پرداخت نشود، اعصاب بازیکن بهم می ریزد و این در عملکرد او تاثیر منفی دارد."

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره حاشیه سازی های کرار هم گفت: " نه تنها کرار بلکه هرکسی که آرامش تیم را از بین می برد باید تنبیه شود. به نظر من آقای مظلومی این هنر را دارد که کرار را کنترل کند. اگر می بینید این مسئله خیلی در رسانه ها بروز پیدا نمی کند، دلیلش این است که آقای مظلومی می خواهد مشکلات را در چارچوب باشگاه حل کند. از نظر من هم این کار کاملا درست است چون لازم نیست اتفاقی که در خانواده استقلال می افتد به بیرون درز پیدا کند. به هر حال نحوه رفتار با بازیکن خارجی و ایرانی فرق می کند. با بازیکن ایرانی می توان کنار آمد ولی خارجی ها اگر پول خود را سر موقع دریافت نکنند به راحتی می توانند شکایت کنند و برای باشگاه دردسر به وجود بیاورند.

بهتاش فریبا در آخر درباره آینده استقلال گفت: " استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده. به جز چند فصل که مشکلات متعدد جلوی موفقیت این تیم را گرفته. به نظر من این تیم تا به الان خوب کار کرده و با این کادر فنی خوب و نسبتا جوان استحقاق قهرمانی هم دارد."

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =