سالک: ارائه لیست انتخاباتی از سوی مداحان ایجاد تفرقه می‌کند

خانه ملت نوشت: عضو فراکسیون اصولگرایان با انتقاد از تصمیم مداحان برای ارائه لیست انتخاباتی گفت: ارائه لیست از سوی مداحان باعث ایجاد تفرقه خواهد شد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی با اشاره به اینکه برخی مداحان عنوان کرده اند در صورت عدم وحدت در اصولگرایان در انتخابات، آنها لیست ارائه می کنند، گفت: هر کس باید کار خود را انجام دهد،اگر در وظایف دیگران دخالت کنند، هم خودشان به مشکل بر می خورند وهم برای دیگران مشکل ایجاد می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه خط و روش مداحی مشخص است تاکید کرد: مداحی همانطور که از اسم آن بر می آید این است که این افراد مداحل اهل بیت هستند و مداح اهل بیت بودن عین دیانت و سیاست اهل بیت است.

وی با بیان اینکه مداحان باید مداح اهل بیت و متعلقات آن باشند، ادامه داد: متعلقات اهل بیت، موضوع ولایت است بنابراین بی تردید آنها باید نقطه نظرات مقام معظم رهبری را به عنوان اطلاع رسانی مستند در قالب شعر و برنامه های دیگر در اختیار مردم و نسل جدید قرار دهند.

سالک عنوان کرد: با این حال اگر مداحان بخواهند در ریز مطالب وارد شوند و در کار آنها دخالت کنند کار درستی نیست. البته به این معنا نیست که از مسائل دور بمانند، برعکس باید در متن موضوعات حضور داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما اینکه آن ها بخواهند لیست جداگانه ارائه بدهند باعث ایجاد تفرقه می شود. باید به آنچه اصولگرایان تصمیم می گیرند عمل کنند.

اخیرا یکی از مداحان از تک روی برخی طیف های اصولگرا در دوره های گذشته انتقاد کرده و تاکید داشت برای وحدت حداکثری میان همه طیف های اصولگرا نیاز است که برخی از مواضع خود کوتاه بیایند.وی با بیان اینکه یکی از اشتباهات ما این است که در انتخابات سراغ آدم های غیر روحانی می رویم گفت: خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایان به گوش می رسد اما در نهایت اگر آقایان به وحدت نرسند مداحان لیست جداگانه ای خواهند داد.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =