وزیر دفاع: برای تأمین امنیت خود نیاز به مجوز کسی نداریم

مهر نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران تمام محدودیت ها را به فرصت تبدیل کرده است.

سردار حسين دهقان به مناسبت هفته دولت، در مراسم صبحگاه ستاد كل نيروهاي مسلح طي سخناني با گراميداشت اين هفته و نام و ياد شهيدان رجايي و باهنر با اشاره به نامگذاري سال ۹۴ به عنوان سال دولت و ملت، همدلي و همزباني و شرايط حاكم در داخل و محيط پيراموني كشور تصريح كرد: ما امسال در كشور شرايط سختي را تجربه مي‌كنيم، زيرا نظام سلطه در سلسله اقدامات و توطئه هايي كه بر عليه انقلاب اسلامي انجام داده است، تمام تلاش خود را به كار گرفته تا سخت‌ترين شرايط را بر كشور ما تحميل كند، گرچه ملت هميشه در صحنه ايران در نهايت طرف پيروز هر نبردي خواهد بود .

سردار دهقان گفت: اخيرا آمريكا با ميدانداري عربستان جنگ نفتي را به راه انداخته است و باعث شده درآمدهاي نفتي به شدت كاهش و به ۴۰ دلار يا كمتر برسد و در عين حال دستيابي به سرمايه و دانش را از خارج مرزها به شدت محدود كرده اند؛ البته ملت ايران تمامي محدوديت ها را به فرصت و آن ها را تبديل به اقتدار و توسعه كرده و هيچ گاه آنان قادر نخواهند بود، ملت ايران را از مسير عزت و استقلال خود دور كنند.

آمریکا و اسرائیل با حمایت از تروریست‌های اجاره‌ای بدنبال تحقیر کشورهای اسلامی هستند

وی افزود : امروز در محيط پيراموني جمهوري اسلامي ايران، آمريكا و اسرائيل با علم كردن و حمايت، پشتيباني، آموزش و پوشش تبليغاتي از تروريست هاي اجاره اي، درصدد برقراري تسلط بر كشورهاي اسلامي و تحقير آن ها هستند.

سردار دهقان گفت: برخي كشورها به صورت ناباورانه، غيرانساني و ددمنشانه دست به كشتار كودكان، زنان، جوانان و نسل‌كشي و از بين بردن همه زيرساخت هاي اقتصادي كشورها زده و در اين ميان تنها حامي اين ملت هاي مظلوم ملت ايران و جمهوري اسلامي ايران است .

سردار دهقان با بيان اينكه اتهام ساختگي حركت به سمت تسليحات هسته اي را پشت سر گذاشته ايم تصريح كرد: آنچه كه در برجام انجام شد، علاوه بر رعايت خطوط قرمزي كه از سوي رهبري عظيم‌الشان ترسيم شده بود، حفظ تمامي زيرساخت ها و توانمندي ها و فناوري هاي صلح آميز هسته اي و فراهم شدن زمينه توسعه بيش از پيش تحقيق و پژوهش در اين حوزه است.

وی گفت: آن چه در اين توافق حاصل شد، دستاورد عظيمي بود كه نتيجه مقاومت و ايستادگي ملت ايران تحت رهبري مقام معظم رهبري و مجاهدت فرزندان ملت ايران در عرصه نبرد ديپلماتيك بود.ملت ايران براي تامين امنيت خود نيازي به مجوز از مقامي ندارد و آنچه لازم مي‌داند براي توسعه اقتدا ر خود با عزم و اراده اي قاطع با قدرت دنبال مي كند.

سردار دهقان تصریح کرد: امروز نيروهاي مسلح، دانشمندان ومتخصصان زبده كشور در صنايع دفاعي با دارا بودن زيرساخت هاي پژوهشي و صنعتي قادرند، نيازهايمان را با وجود تهديدات مستمر با طراحي، توليد بومي در داخل تامين و در اختيار نيروهاي مسلح قرار دهند .

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =