رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: بدمینتون باز قمی با پیروزی بر حریفی از زنجان در دیدار نهایی، قهرمان مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی پنجه باشی با اعلام این خبر که بدمینتون باز اهل قم قهرمان مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور شد، به تسنیم گفت: محمد باقر ترابی بدمینتون باز نوجوان قمی موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود قهرمان مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور شود.
وی افزود: این بدمینتون باز برجسته که چندی پیش همراه با تیم ملی نوجوانان در مسابقات بین المللی ترکیه نیز حضور قابل توجهی داشت موفق شد در رقابت‌های رنکینگ کشور به میزبانی سنندج عنوان نخست را کسب کند.
رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: ترابی در این مسابقات که با حضور 155 بدمینتون باز برگزار شد توانست در بخش یک نفره صاحب مدال طلا شده و جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی بدمینتون تثبیت کند.
پنجه باشی بیان کرد: این بدمینتون باز آینده دار در دیدار نهایی در مصاف با علی حسین خانی از زنجان دردیدار پایانی این رقابت‌ها به پیروزی رسید و توانست در صدر رنکینگ نوجوانان کشور قرار بگیرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره وضعیت سخت افزاری بدمینتون قم عنوان کرد: در حال حاضر خانه بدمینتون قم در سالن مرحوم حامد فرهمند ورزشگاه شهید حیدریان قرار دارد و عمده فعالیت‌های قهرمانی و نیز آموزشی تکواندو در هر دو بخش پسران و دختران در این سالن متمرکز است.
رئیس هیئت بدمینتون قم تصریح کرد: در عرصه ملی با استان‌هایی رقابت داریم که وضعیت سخت افزاری غیر قابل قیاسی با استان قم دارند در حالی که قم با جمعیتی بالا و حضور در بین کلان شهر‌ها به بیش از یک سالن تخصصی بدمینتون نیاز دارد.
پنجه باشی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت بدمینتون قم در سال‌های اخیر در رده‌های سنی پایه، در حال حاضر قم یکی از پایگاه‌های استعدادیابی بدمینتون ایران محسوب می‌شود و سال گذشته بدمینتون بازان قمی در تمامی رده‌های سنی بخش پسران، به تیم ملی فراخوانده شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =