مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری همایش کشوری مدیران و مسئولان بسیج رسانه در کرمانشاه خبر داد.

حسن موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همایش کشوری سه روزه مدیران و مسئولان بسیج رسانه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این همایش با حضور نخبگان عرصه رسانه، صاحب‌نظران و اصحاب رسانه متعهد و بسیجی، در مجتمع فرهنگی بعثت انجام می‌گیرد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه، سخنران ویژه این مراسم را سردار عبدالرضا آزادی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و زمان افتتاح آن‌ را، ساعت 10 صبح چهارشنبه 11 شهریورماه عنوان کرد.

موحد خاطرنشان کرد: در روز نخست پس از مراسم افتتاحیه، بازدید از یادمان دوران دفاع مقدس پارک شیرین شهر کرمانشاه و زیارت یادمان شهدای عملیات مرصاد برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی طاق‌بستان و شهدای گمنام پارک کوهستان شهر کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده این همایش برای حاضران اعلام کرد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه، آشنایی هرچه بیشتر نخبگان رسانه‌ای با ظرفیت‌ها و گنجینه‌های دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه را موجب ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی این توانمندی‌ها به سایر هم‌وطنان دانست.

به گفته موحد، در روز دوم این همایش کارگاه‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی در رسانه و سواد رسانه‌ای با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تماشای نمایش فرهنگی و رزمی فصل شیدایی نیز در نظر گرفته شده و روز پایانی مصادف با جمعه هفته جاری کارگاه آموزشی و توجیهی و مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =