آیین گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در قم برگزار شد

آیین گرامیداشت شهدای مظلوم فاجعه هشتم شهریورماه سال 1360 ، شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس هیات امناء موسسه روایت سیره شهدا در این آیین با اشاره به ابعاد وقوع این حادثه در سخنانی اظهار داشت: این واقعه یادآور خوی ددمنشی و کینه توزی سردمداران استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب در دهه های گذشته، خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر روحیه استکبارستیزی را در ملت ایران تقویت کرد و زمینه اقتدار هرچه بیشتر انقلاب اسلامی را فراهم آورد و قطعا عزت و اقتدار امروز کشورمان، مرهون خون شهیدانی همچون این دو شهید بزرگوار است.
وی در پایان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر با اخلاص و ایمان کم نظیرشان در خدمتگزاری به مردم، الگویی ناب برای همه مسوولان به شمار می روند، تصریح کرد: امیدواریم همه مردم و مسوولان با احساس تعهد نسبت به نظام اسلامی، بتوانند در هرکجا که باشند به وظیفه و تکلیف خود در برابر نظام به خوبی عمل کنند.
گفتنی است روز یکشنبه پیش از نماز ظهر و عصر نیز مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریورماه و شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =