احسان حاج صفی بازیکن جام جهانی رفته سپاهان سرانجام بعد از کلی کش و قوس به دسته دوم بوندسلیگا می رود.

 

بهروز احمدی -خبرگزاری خبرآنلاین:احسان حاج‌صفي با وجود تمام گمانه‌زني‌هايي كه درخصوص تيم آينده‌‌اش به گوش مي‌رسيد پنج‌شنبه شب گذشته تهران را به مقصد شهر فرانكفورت ترك كرد تا با حضور در تست‌هاي پزشکي باشگاه FSV فرانكفورت مراحل نهايي عقد قراردادش را پشت‌ سر بگذارد. حضور هافبك ملي‌پوش سپاهان در آلمان همزمان شد با برپايي اردوي آماده‌سازي تيم‌ملي برابر بازي با گوام و هند در مقدماتي جام‌جهاني‌ و جام ملت‌هاي آسيا تا شاهد غيبت اين بازيكن در جمع ملي‌پوشان باشيم. در شرايطي كه مهلت نقل و انتقالات تابستاني فوتبال اروپا فردا به پايان مي‌رسد باشگاه آلماني قصد دارد امروز مراحل عقد قرارداد با ملي‌پوش ايراني را نهايي و از خريد جديد خود در مصاف حساس با سن‌پائولي در هفته پنجم بوندس‌ليگاي B رونمايي كند. جدالي كه هنوز حضور حاج‌صفي در آن قطعي نشده چون گفته مي‌شود پاي كارلوس كروش سرمربي تيم‌ملي هم به آن باز شده است.

***

بنا بر اعلام رسانه‌هاي معتبر ورزشي شهر فرانكفورت، باشگاه FSV براي اينكه بتواند احسان حاج‌صفي را به خدمت بگيرد ابتدا قصد دارد زمينه فروش ماركوس بالمرت مدافع 21 ساله خود به باشگاه هوفنهايم را فراهم كند تا به اين ترتيب ملي‌پوش ايراني را جانشين پديده خود كند. بالمرت كه در پست مدافع كناري و مياني بازي مي‌كند از مدت‌ها قبل مد‌نظر باشگاه‌هاي مطرحي همچون اشتوتگارت، هوفنهايم و ماينتس قرار گرفته بود اما در نهايت مالك متمول هوفنهايم بود كه با ارائه پيشنهادي وسوسه‌كننده باشگاه FSV را براي واگذاري اين ستاره‌‌اش راضي كرد. به همين خاطر باشگاه فرانكفورتي بلافاصله احسان حاج‌صفي را براي جايگزيني بالمرت در نظر گرفت و با مديربرنامه‌هاي اين بازيكن وارد مذاكره شد تا موانع را در كمتر از 72 ساعت مانده به زمان اتمام نقل و انتقالات از پيش‌رو بردارد. اگر ماجراي عقد قرارداد حاج‌صفي با باشگاه آلماني تا امروز طول كشيد به خاطر مشكلات پيش‌رو در مذاكره با باشگاه هوفنهايم بود وگرنه قرار بود روز جمعه مراسم معارفه ملي‌پوش ايراني برگزار شود.

***

امشب فرانكفورتي‌ها در ورزشگاه خانگي ميزبان تيم بالاي جدولي سن‌پائولي خواهند بود به همين خاطر خيلي دوست داشتند از خريد جديد و ايراني خود براي اولين بار در تركيب سود ببرند اما گويا اين اتفاق با تأخير انجام خواهد شد چون سرمربي تيم‌ملي در آخرين تماسي كه با شاگردش داشته از او خواست هرچه سريع‌تر به اردوي تيم‌ملي اضافه شده و تمريناتش را براي بازي با گوام و هند از سر بگيرد. به همين خاطر حاج‌صفي بعد از تشريح وضعيتش به خاطر مربيان FSV از حضور در بازي امشب برابر سن‌پائولي طفره رفت. جدالي كه براي فرانكفورتي‌ها براي بازگشت به مسير مدعيان از اهميت خاصي برخوردار بود. FSV با گذشت چهار هفته از رقابت‌هاي بوندس‌ليگاي B تنها چهار امتياز كسب كرده و در جايگاه نهم جدول ايستاده است در حالي كه سن‌پائولي با 10 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد و نشان داده از جمله مدعيان بازگشت دوباره به بوندس‌ليگا است. 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =