زندان و مرگ به خاطر دزدیدن نوشیدنی، اسنیکرز و کیک زبرا

مرد سیاه پوستی که به اتهام دزدیدن 5 دلار 4 ماه زندانی شده بود در زندان کشته شده است.

به گزارش گاردین؛ این مرد ۲۴ ساله از چهار ماه پیش به دلیل دزدیدن خوراکی‌هایی به ارزش ۵ دلار زندانی شده بود. جسد او را سه روز پیش در سلولش پیدا کردند.

گفته شده که میچل دو بیماری روانی داشته است که یکی از آنها اسکیزوفرنی بود. هنوز جسد این جوان سیاه پوست کالبدشکافی نشده است، اما مسوولان زندان معتقدند او به مرگ طبیعی جان سپرده است و کسی او را به قتل نرسانده. 

اما خانواده میچل می گویند علت مرگ او گرسنگی بوده است؛ او در زندان نه غذا می خورده و نه دارو. یکی از اقوامش گفته: بدن او قدرت لازم برای مقاومت را نداشت،وقتی که من جسد او را دیدم او تغییر زیادی کرده بود.

این حوان سیاه پوست به علت دزدیدن نوشیدنی الکلی، یک شکلات اسنیکرز و یک کیک زبرا زندانی شده بود.

خاله میچل گفته که او حدود 5 سال اختلال دو قطبی و اسکیزوفرنی داشته و البته هیچوقت به کسی آسیب نرسانده است.

گفته شده در ابتدا میچل به زندانی در پورتسموث فرستاده شد. سه هفته بعد به زندان ایالتی منتقل شد. 10 روز بعد دادگاه دستور داد که او را به بیمارستانی برای معالجه بفرستند. اما بیمارستان اعلام کرده که جای خالی ندارند و میچل دوباره به زندان برگردانده شد.

اما خاله میچل در این رابطه چیز دیگری می گوید: من دیدم که اوضاع میچل رو به وخامت است برای همین به زندان زنگ زدم اما آنها گفتند که کاری نمی توانند انجام دهند زیرا بیمارستان جای خالی ندارد برای همین به بیمارستان زنگ زدم آنها گفتند که اصلا از این موضوع خبری ندارند.

میچل قبل از این 2 بار دیگر نیز در سال های 2010 و 2012 به زندان رفته بود.

پزشکان میچل می گویند او قرص هایش را نمی خورد، قبل از زندانی شدنش او قرص هایی می خورده که مربوط به بیماری‌های روانی‌اش بوده . مسئولان زندان تایید کرده اند که میچل غذا هم نمی خورده؛ وزن او در این مدت 30 کیلوگرم کم شده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =