مراسم تقدیر و تکریم از کارفرمایان نمونه استان با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان،کارشناسان اداره کل استان،تنی چند از روسای شعب تابعه،جمعی از مدیران استانی و مجامع کارفرمایی و کارگری از جمله نمایندگان اتاق تعاون، اتاق بازرگانی،صنعت ، معدن و کشاورزی،اتاق اصناف،انجمن صنفی رانندگان،خانه صنعت و معدن،انجمن شرکتهای ساختمانی و انجمن کارفرمایی استان در محل اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،در این مراسم مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر از کارآفرینان عرصه کار و تولید اظهار داشت: صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی کارگران و کارفرمایان هستند که هم افزایی این دو قشر در بالندگی سازمان تامین اجتماعی جهت ارائه خدمت به مخاطبان خودبسیار مهم و حیاتی است.
غلامرضا محمدی با تاکید بر تعامل سازمان تامین اجتماعی با مخاطبان خود گفت: این سازمان در راستای تقویت روابط با مخاطبان خود اقدام به تاسیس دبیرخانه شرکای اجتماعی نموده است.
محمدی هدف از تشکیل این جلسه را تکریم یکی از مهمترین شرکای اجتماعی سازمان یعنی کارفرمایان دانست و گفت: کارفرمایان و کارآفرینان نمونه افرادی خلاق و پرتلاشی هستند که زمینه اشتغال را برای دیگران فراهم می کنند و نسبت به امنیت اجتماعی و اقتصادی آنان مسئولیت پذیرند.
وی به تشریح مراحل انتخاب کارفرمای برتر طبق شاخص های اعلامی از سوی ستاد مرکز اشاره کرد و افزود: پس از تشکیل کمیته های ارزیابی در شعب تابعه، کارفرمایان برتر در چهار سطح به کمیته ارزیابی استانی معرفی شدند که کمیته استانی متشکل از نمایندگان مجامع کارفرمایی و مسئولین سازمان تامین اجتماعی نسبت به انتخاب چهار کارفرمای برتر در چهار سطح شامل کارگاههای سطح اول از میان کارگاهای بالای 200 نفر کارگر،سطح دوم از میان کارگاهای بین 51 تا 200 نفر کارگر،سطح سوم از میان کارگاهای بین 6 تا 50 نفر کارگر و سطح چهارم از میان کارگاهای زیر 5 نفر کارگر اقدام نمود که کارفرمای سطح اول در همایش ملی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و سایر کارفرمایان برتر سطوح دوم ، سوم و چهارم توسط اداره کل تامین اجتماعی استان مورد تشویق قرار می گیرند.
سپس معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ضمن تشکر از دست اندرکارن سازمان تامین اجتماعی در برپایی مراسم تکریم کارفرمایان نمونه گفت: سازمان تامین اجتماعی با حرکت زیبای خود زمینه تشویق کارفرمایان را ایجاد کرده است و لازم می دانم از تلاشهای سازمان در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تشکر نمایم.
در ادامه معاون سرپرستی بانک رفاه کارگران استان گفت:در راستای کمک به بخش تولید تسهیلات خوبی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است که بانک رفاه کارگران امیدوار است امسال در این زمینه خدمات بهتری به این قشر عزیر ارائه نماید.
در ادامه نمایندگان مجامع کارفرمایی استان به بیان نظرات خود پرداختند که مدیر کل تامین اجتماعی استان جهت رفع ابهامات و پاسخ به سوالات آنها مطالبی ایراد نمودند.
در پایان مدیر کل تامین اجتماعی استان با تقدیم تندیس،لوح و هدایایی ازکارفرمایان سطح دوم آقای محمود تدین مدیر عامل شرکت فولاد توآن آور آسیا،سطح سوم خانم فرح مرشد مدیر عامل شرکت آلومینیوم کوهرنگ زاگرس و سطح چهارم آقای بهنام سلیمی بنی مدیر عامل شرکت گاز کربنیک صنایع غذایی تقدیر بعمل آورد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =