نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با گرامیداشت هفته دولت گفت: از رییس جمهوری و مسوولان اجرایی کشور به خاطر تلاش برای پیشبرد امور جامعه تشکر می کنیم.

خبرآنلاین البرز/به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور عملکرد دولتمردان است که بیان خدمات انجام گرفته موجب خوشحالی مردم می شود.
وی درعین حال گفت: بررسی نیازها و کاستی های جامعه باید توسط مسوولان مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب درنشست با هیات دولت اظهار داشت: معظم له در این نشست بر شتاب علمی و توجه جدی به اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند که باید مد نظر مسوولان اجرایی کشور قرار گیرد.
امام جمعه کرج ادامه داد: همانطورکه رهبری فرمودند نباید در داخل نقشه طراحی شده دشمن قرار بگیریم بلکه باید مقابل دشمن محکم بود و ازعزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کنیم.
حسینی همدانی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که دشمن دست از دشمنی برنداشته و سعی می کند تغییر روش بدهد و با جریانات دیگری که انجام می دهد جنگ نیابتی راه بیندازد تا بتواند سلطه پیداکند.
خطیب جمعه کرج با اشاره به عداوت های دشمنان علیه ایران اسلامی،گفت: نباید روزنه ای برای نفوذ دشمن در جامعه اسلامی باز گذاشت.
وی ادامه داد: گاهی اوقات کارهای ناپخته در جامعه زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم می کند که ضرر آن به ملت بر می گردد.
خطیب جمعه کرج با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دشمنی های استکبار جهانی در حق ملت های مظلوم دنیا مثل آدم ربایی و ترور تمام شدنی نیست.
وی اظهار داشت: ملت مسلمان ایران برخلاف ادعاهای کذب دشمنان اسلام ، خود قربانی تروریست است.
حسینی همدانی گفت: این ملت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،17 هزار شهید ترور داشته است.
وی یادآور شد: حذف فیزیکی نیروهای کارآمد یکی از راه هایی بود که دشمن برای سلطه بر ایران انتخاب کرد.
امام جمعه کرج افزود:ایران اسلامی که خودش قربانی تروریست بوده است ، متهم به تروریست یا مدافع تروریست می شود.
وی گفت: دشمنان با پیروزی انقلاب اسلامی دست به حرکت تروریستی علیه ملت ایران زدند و برای جلوگیری از رشد علمی کشور، تعدادی ازدانشمندان مخلص وکار آمد ایران اسلامی را به شهادت رساندند.
امام جمعه کرج با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری گفت: اگر بخواهیم در دوره ای از انتخابات برخلاف انتخابات حرکت کنیم یا در اندیشه انقلاب و امام راحل (ره ) تحریف شود، خطرناک است.
وی ادامه داد: این رویه خطرناک مردانگی و مقاومت ما زیر سووال می برد، مردم همیشه در صحنه و دوستدار انقلاب و نظام هستند و از شورای نگهبان حمایت می کنند.
امام جمعه کرج گفت: حفظ سلامت انتخابات و ضایع نشدن رای مردم مهمترین اصلی است که باید به آن توجه شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اکران فیلم محمد رسول الله (ص ) در سینماهای کشور، بر تقویت چنین آثار فاخری از سوی جامعه هنری کشور تاکید کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =