ایسنا نوشت: درگیری در منطقه مورد مناقشه کشمیر در مرز پاکستان و هند ۳ کشته و ۲۲ زخمی به همراه داشت.

رسانه های محلی به نقل از مقامهای هندی اعلام کردند، در اثر بمباران توپخانه ای سنگین منطقه جامو و کشمیر تحت کنترل هند توسط سربازان پاکستانی دست کم سه تن کشته و 22 تن دیگر زخمی شدند.

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،‌ سخنگوی نیروی مرزبانی هند ( BSF) به شبکه ان.دی.تی.وی گفت: نیروی تکاوران پاکستان (نیروی مرزبانی این کشور) بدون هیچ تحریک قبلی به گشودن آتش پرداخت. این سخنگو خاطر نشان کرد، این بمباران حدود نیمه شب به وقت محلی علیه دو بخش از جامو و کشمیر آغاز شد.

 

وی افزود: در ابتدا از سلاحهای کوچک استفاده شد اما کمی بعد گلوله های توپخانه علیه پستهای مرزبانی هند و مناطق غیرنظامی در بخشهای آرنیا و آر.اس پورا شلیک شد.

 

این در حالی است که به رغم آتش بس هند و پاکستان در منطقه کشمیر در سال 2003 نقض آتش‌بس علیه این منطقه تحت کنترل هند ادامه دارد.

در 15 اوت در جریان بمباران خمپاره ای که باز هم به سربازان پاکستانی نسبت داد ه شد شش غیرنظامی به همراه 10 تن دیگر زخمی شدند.

49308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدحسین IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    5 2
    پشت پرده این درگیری ها دلال های اسلحه مخصوصا ارتش ایالات متحده است که همه از این موضوع بی خبرند
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      2 0
      اگه یه قسمت غربی پاکستان جدا بشه و بین مرزهای ایران و پاکستان اتمی و افراطی فعلی فاصله زمینی ایجاد بشه خیلی خوب میشه
  • amin IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    2 0
    چقدر دقیق زدین به هدفدلال اسلحههه درسته آمریکا با پاکستان همکاری های زیادی دارن ولی، آیا فقط امریکا تو جهان اسلحه تولید میکنه؟ ولشون کنید این بنده های خدا رو. بعدشم چرا نصفش رو بدن به افغانستان،بدن به ما که حداقل بتونیم یکم گندم بکاریم. که این همه گندم نخریم از بقیه کشورها. بعدشم نقشه ایران سر گربه رو داره،ولی دم نداره،این نصفش هم باشه دم گربه. ایران فدایی زیاد داره.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      2 0
      این گربه دم نداشته خیلی بهتره تا اینکه دمش از جنس این پاکستان افراطی و تروریستی باشه
  • وطن پرست IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    با سلام به همه وطن پرستان توصیه میکنم برید تاریخ رو مطالعه کنید پاکستان جزو جدانشدنی ایران است و از نظر خلقت جهان تنها با نگاه به نقشه میفهمید که گربه ایران به دم احتیاج دارد و این دم همان پاکستان است.