۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲
سریال‌های تازه تلویزیون کدامند؟

ایسنا نوشت:مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک درباره آخرین وضعیت سریال‌های این شبکه گفت: چندین مجموعه برای فصل پاییز و ایام محرم در نظر گرفته‌ایم که به روی آنتن می‌روند.

رحمان سیفی‌آزاد ، در پاسخ به اینکه چه سریالی قرار است جایگزین «تعبیر وارونه یک رویا» - به کارگردانی فریدون جیرانی - شود؟ اعلام کرد: یک سریال خارجی کوتاه با عنوان «سَمندر» را آماده پخش کرده‌ایم که از اواسط هفته آینده و با پایان سریال آقای جیرانی به روی آنتن می‌رود. پس از آن هم سریال پلیسی «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی را پخش خواهیم کرد.

وی سپس خبر داد: سریال «نفس گرم» - به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور - که اکنون در حال تصویربرداری است، برای پخش در ایام محرم شبکه یک در نظر گرفته‌ایم.


او همچنین درباره سایر تولیدات شبکه یک در حوزه سریال‌سازی گفت: «پشت‌بام تهران» عنوان دیگر سریال این شبکه است که هفته گذشته کلید خورد و اکنون در حال تصویربرداری است. این سریال به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی حدود یک هفته است که کار تصویربرداری خودش را آغاز کرده و فعلا زمان مشخصی برای پخشش در نظر گرفته نشده است. همچنین سریال دیگری با عنوان «دوردست‌ها» کاری از جواد ارشاد به نویسندگی سمانه نامدار از تولیدات جدید شبکه یک سیماست که قرار است طی هفته آینده کلید بخورد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک در ادامه درباره سریال طنز «لیسانسه‌ها» کاری از سروش توضیح داد: این مجموعه که ایمان صفاریان نویسندگی آن را بر عهده دارد و همچنین رضا جودی به عنوان تهیه‌کننده این سریال انتخاب شده است، اکنون در حال نگارش و گذراندن مرحله پیش تولید است تا به‌زودی با آماده شدن شرایط به مرحله تولید برسد.


سیفی‌آزاد در پایان درباره پخش سریال تاریخی «معمای شاه» - به کارگردانی محمدرضا ورزی - اعلام کرد: این مجموعه همچنان در حال تصویربرداری است و ما تصمیم گرفتیم آن را از آبان‌ ماه امسال برای فصل پاییز به شکل هفتگی به روی آنتن ببریم.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 2
    سریال در حاشیه و سریال سرزمین کهن پس کجاست. ضمنا دیگه دوره پخش سریالهای هفنگی تموم شده. سریالها باید روزانه پخش بشند.