استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در دوسال فعالیت دولت یازدهم، به یک کارگاه بزرگ طرحهای عمرانی تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در شورای اداری چهارمحال وبختیاری که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، اضافه کرد: در دو سال اخیر بیش از 500 پروژه عمرانی، با 10 هزار و 580 میلیارد ریال اعتبار در این استان اجرا شده است.
وی بیان داشت: در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید نسبت به دو سال قبل از آن، اشتغال استان رشدی 150 درصد داشته است.
وی برگزاری نشستهای هم اندیشی با اقشار مختلف استان را در شتاب بخشی به توسعه موثر دانست.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز با تاکید بر استفاده از فرصت خدمت برای رشد و بالندگی گفت: در این مسیر مردم و مسوولان باید براساس جهت گیری فرهنگی و عملی حرکت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، اظهار داشت: در جهت گیری فرهنگی، مانند حضور پرشور در انتخابات، باید مراقب باشیم و در مبارزه با دشمنان ایران اسلامی، دچار غفلت نشویم.
وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از هم اکنون برای ضربه زدن به انتخابات اقدام کرده اند.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: ایجاد اشتغال دائمی، از شاخصهای امنیت پایدار به شمار می رود.
سید سعید زمانیان دهکردی بیان کرد: ارتقای تقسیمات سیاسی، یکی از خواسته های منطقی و جدی مردم استان چهارمحال و بختیاری است.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی هم گفت: چهارمحال و بختیاری، تنهای استانی در کشور است که با سرمایه گذاری در حوزه های آب و گردشگری، می تواند در مسیر اقتصاد مقاومتی و غیرنفتی حرکت کند.
امیرعباس سلطانی عنوان داشت: تحول در راه های ارتباطی و آغاز سریع تر احداث راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز، از خواسته های اصلی و اولویت دار چهارمحال و بختیاری است که پیگیری آن از سوی مسوولان ملی، ضروری است.
نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیکاری و پایین بودن نرخ اشتغال، اصلی ترین دغدغه در استان است.
حمیدرضا عزیزی فارسانی عنوان کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، باید در اولویت مسوولان و مجریان ستاد انتخابات کشور قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقتصاد و امنیت، رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند.
مجید جلیل سرقلعه بیان داشت: در زمان فعالیت دولت یازدهم، اقتصاد کشور متحول شده، سرمایه گذاری رونق یافته و از رکود خارج شده است.
فرماندار شهرکرد، به نمایندگی از فرمانداران شهرستانهای 9 گانه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برخی ظرفیتهای این استان به جای فرصت بلای جان استان شده است.
حمید ملک پور دهکردی ادامه داد: برای اجرای برخی برنامه های مرتبط با امنیت در شهرستانهای شهرکرد و بروجن، ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور در سال گذشته، قول مساعدت 10 میلیارد ریالی داده بود که هنوز محقق نشده است.
به گزارش ایرنا، وزیر کشور، روز پنجشنبه، به همراه برخی معاونان و مدیران وزارت کشور به منظور افتتاح طرحهای ویژه هفته دولت و شرکت در شورای اداری استان چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =