هادی خامنه‌ای در واکنش به سخنان رییس جمهوری در زمینه انتخابات پیش رو گفت: مطالب عنوان شده گام مثبتی است؛ چراکه حقیقتی گفته شده که مبنای قانونی دارد.

وی در مورد مجلس آینده نیز اظهار کرد: چینش مجلس آینده با نحوه عملکرد ما بستگی دارد بدین معنی که اگر خوب کار کنیم، متحد شویم و برخی نیروها که به دنبال کسب امتیاز هستند از زیاده‌ خواهی دست بردارند و فضای فرهنگی مناسبی بر جامعه حکم فرما شود پیروزی دور از انتظار نیست.اینجا را ببینید.

همایش بی سروصدای اصولگرایان

امروز همایش مشترک اصولگرایان برگزار شد و این در حالی است که بزرگان این جریان یا به همایش دعوت نشده بودند یا اگر دعوت شده بودند، در آن حضور نیافتند و به این ترتیب آیت الله مصباح یزدی تنها سخنران برجسته همایش بود.اینجا را ببینید.

معاون اول رئیس جمهور عصر 4 شنبه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. اینجا را ببینید.

برخی نمی فهمند آمریکا دنبال نفوذ است

سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه درجمع نماز گزاران حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع)  گفت: چرا برخی نمی فهمند دشمن به دنبال نزدیک تر شدن به کشور ما و نفوذ داخلی و خارجی و محاصره انقلاب اسلامی ماست که دولتمردان آمریکا این موضوع را صراحتا اعلام کرده اند.اینجا را ببینید.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه برجام در مجلس رای نمی آورد گفت: فضایی که الان در مجلس حاکم است خیلی بعید به نظر می رسد که برجام را تصویب بکند. اینجا را ببینید.

شوخی یک روزنامه صبح با احمدی مقدم

روزنامه اعتماد نوشت:اسماعیل احمدی‌‌مقدم که وقتی سعید مرتضوی رئیس بود و وقتی محمود احمدی‌نژاد رئیس بود و وقتی مشایی رئیس بود و وقتی بقایی رئیس بود و وقتی رحیمی رئیس بود و وقتی لاریجانی رئیس بود خودش هم رئیس نیروی انتظامی بود، چندروز پیش مصاحبه کرد و گفت هیشکی رئیس خوبی نبوده و من از همه بهتر رئیس بودم. خلاصه مصاحبه آقای احمدی‌مقدم این بود: من خوبم. اونها بدند.اینجا را ببینید.

اعضای فعال هیات دولت در شبکه اجتماعی اینستاگرام در هفته گذشته عکسهای متفاوتی را بارگذاری کردند که بیشترین فراوانی آخرین عکس ها به دیدار با مقام معظم رهبری اختصاص داشت.اینجا را ببینید.

یک هفته از اظهارات جنجالی رییس جمهور در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران درباره وظایف شورای نگهبان می گذرد اما همچنان واکنش های موافق و مخالف با این اظهارات ادامه دارد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک نفر گنه کار IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 5
    امروز به فکر وحدت باشید نه تفرقه وکشتی با جناح مخالف خدایا مارا در راه حفظ دستاد وردها وآرمانهای انقلاب هنمود های مقام معظم رهبری موفق بدار