احسان حدادی و مقام بیست و چهارمی در مسابقات جهانی.این یک زنگ خطر برای ورزش کشور است.

مهری رنجبر - خبرگزاری خبرآنلاین؛اتفاقي كه نبايد افتاد. پيش بيني اش براي نداشتن مربي در مسابقات قهرماني جهان درست از آب درامد. حذف از دور مقدماتي .احسان حدادي پرتابگر نقره يي المپيك ٢٠١٢لندن سه سالي است كه همه دغدغه اش تمرين بدون مربي است. او كه دوره قبل با برنز جهاني تاريخي ترين مدال دووميداني ايران را گرفته در پكن شايد ناكام ترين پرتابگر بنام دنيا لقب گرفت. احسان امسال هم شروع خوبي در دايموند ليگ نداشت ،بهترين نتيجه را در لوكزامبورگ گرفت .آن هم وقتي در مسابقه قهرماني اين كشور با ركورد٦٥ متر و 22 سانتی متر.

قهرمان شد و با جواز مسابقات جهاني كورسوي اميد برايش زد. احسان چند ماهي در آلمان تمرين كرد و به پكن رفت.او در گروه b با ١٤ پرتابگر و از جمله هارتينگ قهرمان الپيك رقابت كرد اما به فينال نرسيد.حدادي در پرتاب اول دیسک را 60 متر و 39 سانتی متر انداخت اما پرتاب‌های دوم و سومش خطا شد تا با اين ركورد در حسرت فينال پرتاب ديسك ودومين مدال جهاني بماند . مثل المپيك ٢٠٠٨ پكن. در عوض گرد کانتر،روبرت اوبانک، پیتر مالاخوفسکی و ویکاس گودا پرتاپ‌گر هندی و هارتينگ آلماني که رقیبان اصلی حدادی بودند به فینال رسيدند. ١٢ پرتابگر ديسك كه جواز فينال را گرفتند،شنبه براي مدال در دايره پرتاب قرار مي گيرند.
ناكامي حرفش قبل از جهاني را تاييد مي كند: من مربي داشته باشم شك نكنيد در مسابقه هاي جهاني مدال مي گيرم. 
حالا با اين شرايط به طور حتم احسان حدادي روحيه مناسبي ندارد و مسىولان فدراسيون ،كميته ملي المپيك و وزارت ورزش بايد هرچه سريع تر با استخدام مربي برايش به او كمك كنند تا براي گرفتن سهميه المپيك ريو تمركز كند. ٩ ماه مانده به المپيك فرصت زيادي نيست اما همين فرصت كوتاه هم نبايد از دست داد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    67 3
    احسان شانس جاودانه شدن در ورزش را دارد، به راحتی می تواند طلای المپیک را بگیرد آن وقت مربی برای او نمی گیریم یعنی این آقا وسوسه برای رفتن به کشوری دیگر شود هم برای پول خوب، امکانات عالی و گرفتن طلا آن وقت کسی از مسئولان می تواند خرده بگیرد. با همین مشکلات طلای لندن را از دست داد مگر قهرمانی چقدر است
  • بهمن IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    33 60
    مهمتر از نداشتن مربی ، به نظرم غرور کاذب و حاشیه پردازی ، بیشتر به آقای حدادی ضربه زده است.
    • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
      22 4
      ياد بگيريم قضاوت نكنيم
  • احمد A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    6 23
    این همون نیست که می خواست پناهندگی بگیره زیاد اینا رو بزرگ نکنید، این بیشتر به سود خودشونه
  • ﺑﺎﺑﻚ DE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    11 2
    ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﻛﻪ ﺩﻡ اﺯ ﺟﻮاﻧﮕﺮاﻳﻲﻣﻴـﺰﻧﻲ اﺻﻮﻻ ﺩﺭ ﭼﻨﻴﻦ ﺭﺷﺘﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﻫﻤﺖ ﺷﺨﺺ و ﺗﻼﺵ و ﻧﻴﺰ اﺳﺘﻌﺪاﺩ ﺫاﺗﻲ ﺑﺎﻋﺚ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻣﻴﮕﺮﺩﺩ و ﺳﻦاﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﮕﻲ و ﻛﻨﺎﺭﻩ ﮔﻴﺮﻱ ﻧﻤﻴﺒﺎﺷﺪ ﺻﺤﺒﺖ اﺯ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ اﺯ اﻳﻦ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎ ﺑﺮاﻱ ﺑﺮاﻓﺮاﺷﺘﻦ ﭘﺮﭼﻤﻤﺎﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻴﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ اﻧﺘﻆﺎﺭ ﻛﺎﺭ ﺑﻲ ﻣﺰﺩ ﺩاﺭﻳﻢ ﻭاﻻ ﺣﺎﻻ ﻳﻪ ﺟﻮاﻥ ﺑﻌﺪ ﺩاﺳﺘﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻧﻆﺮﺷﻤﺎ ﻏﻴﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺧﻮاﻫد ﺑﻮﺩ
  • بدون نام ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    19 1
    مديريت ورزش ما افتضاحه. يعني اصلا معلوم نيست كي چي كارست.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    23 1
    دوستان میشه بگین الان رئیس فدراسیون دو میدانی کیه ؟ از فدراسیونی که رئیس نداره انتظار مقام دارین