معاون وزیر بازرگانی گفت : کالاها 15 تا 40 درصد ارزان‌تر در نمایشگاه بهاره توزیع می‌شود.

به گزارش برنا ، "محمد صادق مفتح"، معاون توسعه داخلی وزارت بازرگانی در حاشیه نمایشگاه بهاره با اعلام این مطلب اظهار داشت: از آنجا که سطح عمومی قیمت میوه در بازار، انتظار مردم و وزارتخانه را برآورده کرده است، دیگر ضرورتی برای توزیع میوه در بازار آزاد احساس نمی‏شود.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی میوه و مرکبات در سطح بسیار مناسبی قرارداردافزود : اگر آرامش بازار میوه از بین برود،، وزارت بازرگانی نسبت به توزیع میوه و مرکبات اقدام خواهد کرد.

مفتح در خصوص توزیع مواد پروتئینی درنمایشگاه بهاره خاطر نشان کرد :با همکاری وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز، مرغ و ماهی در این نمایشگاه‏ها توزیع می شود.

معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه در سال جاری 350 نمایشگاه با 25 هزار غرفه در سطح کشور برگزار می‏شود، اظهار داشت :نرخ کالاهای عرضه شده در نمایشگاه 15 تا 40 درصد نسبت به بازار ارزان‏تر است.

وی افزود: بالغ بر 95 درصد مردم تهران و 92 درصد مردم سایر نقاط کشور که از این نمایشگاهها بازدید به عمل آورده اند، از کیفیت کالاهای ارائه شده راضی هستند؛ اما این آمار دلیل بر توقف نظارت وزارت بازرگانی برکیفیت کالاها نیست.
مفتح با بیان اینکه همکاری های لازم با اصناف برای کیفیت کالاهای عرضه شده وجود دارد افزود :به همین دلیل نگرانی برای کیفیت کالاها وجود ندارد.

 
آغاز به کار نمایشگاه بهاره در 6 نقطه تهران
به گزارش برنا "عباس قلی زاده"، رییس سازمان بازرگانی استان تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در 6 نقطه تهران ادامه داد :برای تامین میوه شب عید به طور قطع هیچ مشکلی نداریم.

وی با اعلام این مطلب در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره در پارک ارم اعلام کرد : هدف از برپایی نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا،صرفه جویی در وقت وهزینه شهروندان است .

قلی زاده با اشاره به عدم مخالفت شهرداری با برپایی نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا ادامه داد: تاکنون شهرداری با برپایی این نمایشگاه مخالفتی نداشته و مساعدت‏های لازم را در برگزاری نمایشگاه‏ها داشته است.

رییس سازمان بازرگانی استان تهران با بیان این مطلب که مشکلی در تامین میوه شب عید وجود ندارد، گفت: ذخیره سازی سیب و مرکبات از ماه‏های گذشته صورت گرفته و پرتقال به اندازه نیاز در استان مازندران ذخیره شده است همچنین در تامین میوه شب عید قطعا با مساله‏ای مواجه نیستیم و به اندازه نیاز ذخیره سازی صورت گرفته است.

گفتنی است : نمایشگاه بهاره روز گذشته در 6 منطقه از شهر تهران افتتاح شد و تا 24 اسفند ما ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =