فرمانده پیشین نیروی انتظامی فعلا قصد ندارد به آنچه درباره مصاحبه اخیرش گفته می شود، پاسخ دهد.

اسماعیل احمدی مقدم که این روزها عملکردش مورد قضاوت و مقایسه مردم قرار گرفته، هر از گاهی با حضور در تلویزیون و در گفت و گو با رسانه ها به دفاع و توجیه عملکردش می پردازد.اینجا را ببینید.

نامه سرگشاده زیباکلام به ظریف: ستایش همکاران من را باور نکنید

صادق زیباکلام در نامه ای سرگشاده به محمد جواد ظریف از اظهارات اساتید علوم سیاسی درباره ظریف انتقاد کرد.اینجا را ببینید.

روزنامه جوان نوشت:احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری در یک برنامه تلویزیونی یارانه را پول امام زمان دانست و جنبه اعتقادی بدان داد. بر سر این حرف تحلیل‌های متفاوتی ارائه شد که از درستی حرف تا مسخره کردن آن را به دنبال داشت. اینجا را ببینید.

 حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی سوم شهریور به عنوان نماینده ویژه دولت در دیدار و نشست مردمی در تویسرکان با گرامیداشت شهدای دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، وجود 760 شهید تویسرکان را نشان دلدادگی مردم این دیار به مکتب اهل بیت، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست. اینجا را ببینید.

طراحی مناظره هسته‌ای لاریجانی، جلیلی و ظریف در پارلمان

مهرداد بذرپاش از احتمال اقداماتي جديد سخن به ميان آورده است؛ دعوت از همه تيم‌هاي مذاكره‌كننده در ١٢ سال گذشته براي بررسي برجام. بذرپاش البته توضيح نداده كه آيا اين اقدام به تصويب اعضاي كميسيون رسيده و قطعي شده است يا نه، اما گفته كه نخستين جلسه از اين سلسله جلسات با حضور علي لاريجاني تشكيل خواهد شد.»اینجا را ببینید.

تصویری از سردار قاسم سلیمانی در حال سوار شدن به خودرو در حالی که جمعی او را احاطه کرده اند، در صفحه اینستاگرام او منتشر شده است. اینجا را ببینید.

 رضایی  با اشاره به رفتار شناسی آمریکا گفت: اگر این کشور به دنبال بهبود شرایط خود در منطقه است بایستی با ملتهای منطقه مثل عراق وسوریه و لبنان دشمنی نکند و خصمانه درگیر نشود. اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =