ناظر بازی پرسپولیس - فولاد: سنگ، چند سانتی‌متر پائین‌تر خورده بود، نمی‌دانم الان کجا بودم

ناظر بازی دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: خدا خیلی به من رحم کرد که سنگ پرتاب شده به گیجگاه من نخورد وگرنه معلوم نبود الان چه شرایطی داشتم و کجا بودم.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: فریبرز محمودزاده افزود: هنگام خروج تیم‌ها و عوامل بازی در پایان مسابقه بود که حادثه برای من روی داد. ناظرین مسابقات طبق وظایفی که دارند باید تا آخرین لحظه که همه عوامل زمین را ترک می‌کنند، در زمین حضور داشته و روی امور نظارت کنند. من هم در حال مشایعت حاضران و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بودم که ناگهان سنگی به سرم برخورد کرد.
وی ادامه داد: این سنگ از منطقه VIP مربوط به تیم فولاد و از سکوهای پشت دروازه آنها آمد و خدا به من رحم کرد که چند سانتی‌متر پائین‌تر به ناحیه گیجگاه من برخورد نکرد وگرنه معلوم نبود الان چه شرایطی داشتم و کجا بودم. بعد از برخورد، سرم چهار بخیه خورد ولی تا ساعت دو بامداد در بیمارستان‌های اهواز و همراه یکی از مسوولان باشگاه فولاد که از آنها به جهت پیگیری امر تشکر می‌کنم، در حال رادیولوژی و سی تی اسکن بودیم. خوشبختانه تصویربرداری‌ها مشکل دیگری را نشان نداد اما پزشک بیمارستان آریا اهواز گفت؛ اگر سنگ چند سانتی‌متر پائین‌تر به ناحیه گیجگاه برخورد می‌کرد و می‌توانست منجر به شرایط ناگواری شود.
محمودزاده خاطرنشان کرد: نمی‌دانم فوتبال به کدام سمت و سویی می‌رود اما خدا را شکر این اتفاق برای کس دیگری روی نداد و برای من هم این خطر بزرگ به نوعی به خیر گذشت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =