ایسنا نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پزشکان تامین اجتماعی خواست پرچمدار اخلاق پزشکی باشند.

علی ربیعی در مراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ژرف اندیشی شهید باهنر و آموزه‌های شهید رجایی هستیم.

ربیعی با بیان اینکه شهید رجایی کارگری را افتخاری برای خود می‌دانست، اظهار کرد: امروز نیز بیش از هر زمان نیازمند ارزش‌گذاری و توجه ویژه به ارزش کار و تلاش هستیم.

وی پزشکان تامین اجتماعی را به سردمداری در اخلاق پزشکی دعوت کرد و افزود: آرزوی ما این است که تامین اجتماعی داشته باشیم که نگرانی‌های مردم را برطرف کند و در کنار ساختارهای توسعه قرار گیرد.

ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طرح تحول سلامت، نقش به‌سزایی داشته و هر روز بهتر از دیروز عمل کرده است، افزود: در دو سال گذشته اقداماتی برای رفاه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی انجام شده و در طرح تحول سلامت نیز سازمان تأمین اجتماعی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال‌های گذشته سازمان تأمین اجتماعی را با صفت سیاسی بودن به حیات خلوت می‌شناختند که امروزه عمده کار این سازمان در راستای ارائه خدمات رفاهی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه تأمین اجتماعی می تواند امنیت روانی لازم را فراهم کند، گفت: باید به فکر نوعی رفاه ذهنی و مادی برای مستمری بگیران باشیم؛ تأمین اجتماعی سعی کرده در سالهای اخیر اقدامات گسترده ای انجام دهد.

ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی خدوم و منشاء خیر و برکت کمتر دیده شده، یادآور شد: در هشت سال گذشته به سازمان تأمین اجتماعی به نوعی نگاه شد که ای کاش این سازمان این گونه دیده نمی شد.

وی عنوان کرد: در طرح تحول سلامت، سازمان تأمین اجتماعی له شد تا این طرح با موفقیت به سرانجام برسد و در عین حال متأسفانه از برخی، حرف‌های ناسزاواری شنیدیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیمار A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    17 0
    نخیر چیزی که باعث شد تأمین اجتماعی له شود,آقای س.م بود که جدیداً از اتهامات هم تبرئه شده.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    12 0
    آقای ربیعی لطفا یک سری به کارگزاران تامین اجتماعی منطقه 3و17 تهرانبرای تمدید دفترچه }بزنید بعد قضاوت کنید جزءتاسف هیچ چیزی وجود ندارد در قرن نوین برای تمدید دفترچه باید یک روز مرخصی بگیری و معطل بشوی که جزء خستگی بر تن وروح آدم و بد اخلاقی کارکنان و پشیمانی از انسان بودن وشرمندگی پیامد دیگری باقی می ماند.
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    1 0
    ببخشید تأمین اجتماعی به عنوان یکی از پولدارترین سازمانها چه کاری در جهت رفاه مردم انجام داده تا به حال ، بیمه فقط 30 از مبالغ رو پرداخت می کنه و بقیه به عهده خود فرد هست . با این حساب نگرانم یه موقع کمر تأمین اجتماعی خم بشه
  • رضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    1 0
    متاسفانه وضع خدماتدهی سازمان تامین اجتماعی هر سال بدتر میشود در بیمارستانهای تحت پوشش ضروری ترین داروها را به قیمت آزاد میدهنددفترچه هم که ارزشی ندارد
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    7 2
    هم طرح سلامت غلط در غلط بود وهست و آخر وعاقبت نداررد و هم سازمان تامين اجتماعي مجموعه اي ناكار آمد و دچار مشكل دولتي شدن بوده وهست بنابر اين عيوب در هم تنيده شد و فردا روز اين معزل بزرگ دودش به چشم كارگراني ميرود كه عمري را حق بيمه تامين اجتماعي پرداخته اند وبعدا خواهند ديد كه آش با جاش هيچ كدام وجود نخواهد داشت