دبیر انجمن اسلامی مهندسان استان در سخنانی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در کشورمان را نقطه عطفی در کشور دانست و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری جامعه هوشمند و انتخابگر ایرانی علاوه بر اتخاذ مشی اعتدال و اعتماد به خردگرایی در مقابل جریان تندرو، تندخو و درشت گو ایستاد و مردانه به شعارگویان «نه» گفت.

به گزارش خبرآنلاین، امیر ارجمند افزود: در چنین فضایی که جامعه آثار انتخاب های خوب و بد خود را به خوبی لمس و تفاوت های میان صداقت تخصص و خردمندی را با دروغ، بی تجربگی و تعطیل شدن منطق و اندیشه درک می کند، انتخابات مجلس را پیش رو داریم.
وی انتخابات پیش روی مجلس را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان کرد: با مشارکت هوشمندان مردمی می توان مجلس را به مجمع افرادی کاردان، فاضل، توانمند و خردگرا تبدیل کرد تا شاهد مجلسی قوی در 3 دهه اخیر باشیم.
ارجمند فراهم شدن فضای مساعد سیاسی در کشور را فرصتی برای بازگشت نخبگان و همه آحاد جامعه به ریل تحزب گرایی و ایجاد تشکل های سیاسی و اجتماعی بیان کرد و ادامه داد: در فضایی که احزاب سیاسی ، اجازه رشد و بالندگی در چارچوب قانون اساسی دارند، فعالیت خود را آزادانه به سرانجام برسانند.
وی تشکیل انجمن اسلامی مهندسان استان را در راستای حضور موثر و هوشمندانه در فضای اجتماعی و سیاسی کشور دانست و افزود: امید داریم با تاکید بر وفاق و پایبندی بر آرمان های اصیل و بنیاد استوار جریان اصلاحات در کشور زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شود.
به گفته ارجمند، از ابتدای شروع فعالیت انجمن اسلامی مهندسان در استان طی4 ماه گذشته بیش از 300 مهندس و صاحب نظر رشته های مختلف فنی و مهندسی استان جذب شده اند.
وی از همه گروه ها و احزاب فعال دورن جبهه فراگیر اصلاحات کشور به برقراری حفظ وحدت و یکپارچگی و با تاکید بر حفظ متانت و وقار سیاسی در همه شئون دعوت کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =