ایسنا نوشت:

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وضعیت پایتخت را عادی اعلام کرد.

دکتر احمد صادقی درباره ارتباط زمین لرزه اخیر شرق استان تهران با پایتخت گفت: زمین لرزه 4.6 ریشتری در فیروزکوه رخ داده و مربوط به گسل فیروزکوه است و ربطی به گسل های تهران ندارد.

وی با بیان اینکه زمین لرزه در بخش هایی از پایتخت نیز احساس شده است، گفت: اما این موضوع هیچ ارتباطی با گسل های تهران ندارد.

صادقی افزود: از موسسه ژیوفیزیک خواسته ایم که اگر پیش نشانگری از زمین لرزه در پایتخت رویت شد آن را به ما اطلاع دهند که تا کنون چنین گزارشی به دست ما نرسیده، بنابراین بازهم می گویم وضعیت تهران عادی است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه سطح پایتخت را رصد کرده و موردی را مشاهده نکرده است، ادامه داد: البته همواره باید آمادگی مقابله در برابر زلزله را داشت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    1 1
    همه میدانیم که یکی از بزرگترین گسلهای منطقه البرز شمالی، گسل مشا است که طول آن 150 کیلومتر و از منطقه فیروز کوه آغاز میشود و از شمال تهران میگذرد. طبیعی است که هرگونه زلزله در منطقه فیروزکوه در ارتباط با گسل مشا خواهد بود. چرا واقعیت را به مردم نمیگویید؟
  • بی نام IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    5 1
    مسولین محترم فقط باید بدونند که اولین تمهیدات پس از زلزله در تهران نیاز مبرم به پنج میلیون تابوت در اولویت میباشد، بقیه رو میشه حل کرد
  • بی نام A1 ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    2 1
    جدا هیچ راه حلی برای زلزله تهران نیست؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    3 0
    زلزله هفت ریشتری در تهران با یک بمب اتمی قوی در وسط تهران برابری میکند.
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    3 0
    چرا اينقدر زلزله در ايران زياده شده؟؟؟ علت چيست ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    3 0
    چرا برای کاهش جمعیت تهران کاری انجام نمیشه به سادگی با خروج اجباری شرکت ها، بومی سازی و روش های تشویقی و تنبهی برای غیر متولدین این شهر؛ کسترش عدالت و ایجاد زمینه رشد در شهرستانها و... میشه جمعیت تهران رو کم کرد و در صورت زلزله، فاجعه انسانی نداشته باشیم پس کی قراره مسولین به فکر جان و مال مردم باشن هزاران بالای مادی و معنوی گرانی مسکن به علت تقااضای بالا، عدم امکان رهن و اجاره و کاهش ازدواج ، تورم بالا به علت گران شدن مسکن، بی ارزش شدن پول، متروکه شدن شهرستانها، مهاجرت مردم و ترک خانه و خانواده ، ترافیک،شلوغی ، تراکم جمعیت بالا، بیماری های روانی و جسمی در اثر این همهمه و شلوغی و ...اتلاف انرژی، بیماری های و فوت تهرانیهابه شهرستانها و متولیدن تهران و تهران یک طرف بحران آب و زلزله یک طرف
  • علی RO ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    چرا مردمو میترسونید اگه خدا بخواد زنده می مونیم اگر نخواد زنده نمی مونیم