خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 


45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeed A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    3 1
    سلام من این نظر رو چهارم گذاشتم ولی تایید نشد نمیدونم چرا بنده برای جریمه مشمولین غایب ثبت نام کردم چند روز پیش پیام تاییدش هم اومد حالا باید طی 10 روز 15میلیون واریز کنم .که فعلا همچین پولی رو یکجا ندارم که پرداخت کنم، بهمون تسهیلات هم که نمیدن اگر اقساطی میشد میتونستم پرداخت کنم یا یه وام بانکی میدادن بازم میشد.میخواستم لطف کنید و پیگیری کنید که وضعیت ما چی میشه؟ایا تسهیلات یا مهلت دیگه ای بهمون میدن .این فقط مشکل من نیست هزاران نفر دیگه هم به همین خاطر نمیتونن پرداخت کنن ممنون
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    1 0
    حق همه معلمان ازجمله بازنشسته هاي اول مهراست كه ازطرح رتبه بندي برخوردارشوند./ازشهرستان بيرجند
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    1 0
    باسلام لطفا از سازمان نظام وظیفه بپرسید که من 15تیرماه دفترچه رو دادم اعزامم باید 1دی ماه باشد؟اینهمه فاصله برای چیست؟چرا انقدر بی تدبیرانه عمل میکنند؟
  • بی نام US ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    این آزمون های استخدامی که امسال مد شده چیست؟ من نمیدونم اگر سازمانی نیرو میخواد چرا همه از همون آزمون استخدامی برگزار شده در تاریخ 1 خرداد نیرو نمیگیرن؟ و برای خودشون آزمون جدا برگزار میکنند. هزینه شرکت در هر آزمون هم حدود 40 تا 50 هزار تومن هست. آخه جوانان مملکت چه گناهی کردن کار که ندارن هیچی هی هم باید پول بدن
  • محمود DE ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    با سلام و احترام بیش از بیست سال قبل دولت از طریق تعاونیهای مختلف نزدیک به هزار هکتار زمین در شمال تهران را به ما فروخت و برای ما سند منگوله دار صادر شد۰الان بعد از سالها سرگردانی دولت ما را در شرایطی قرار داده که نه می توانیم نقل و انتقال اسناد انجام دهیم۰۰نه به ما معوض می دهد۰۰نه ان را میخرد۰۰نه اجازه ساخت می دهد۰۰نه مجوز توریستی می دهد۰۰نه اجازه کشاورزی می دهد۰۰نه دستور مقام معظم رهبری برای حل مشکل که ۷ سال پیش صادر شده اطاعت می کند۰۰نه اجازه تجمع و اعتراض می دهد۰۰نه اجازه طرح شکایت می دهد۰۰نه به ارای صادره در مراجع قضایی اهمیت می دهد۰۰نه به نامه های ما جواب می دهد۰۰نه درخواست ملاقات را قبول می کند و به طور کلی همه راهها را برای ما بسته اند مشکلات مطرح شده برای25000خانواده میباشد