پیام صادقیان با دو پاس گلی که در بازی نفت و ملوان داد، خیلی ها را امیدوار کرد. حالا توقعات دوباره از این بازیکن بالا رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صادقیان در آستانه بازی حساس با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا از هواداران پرسپولیس هم یک درخواست دارد.

پیام ظاهرا دوباره به اوجت برگشته ای.
خدا را شکر بعد از 5،6 ماه برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفتم و توانستم خوب بازی کنم. در این مدت با تیم نفت هماهنگ شدم. جا دارد از تمام هم تیمی هایم تشکر کنم که باعث شدند در زمین راحت تر بازی کنم. باید از علی منصوریان سرمربی ام تشکر کنم که همه جوره پایم ایستاد. خواست که من برگردم. در این مدت به شرایط خوبی رسیده ام و واقعا در نفت تهران مشکلی ندارم. آماده ایم که امروز جلوی الاهلی سه امتیاز را بگیریم.
در بازی ملوان دو پاس گل دادی. در این باره صحبت می کنی؟
آقا درست است من پاس گل دادم ولی هنوز خیلی جا دارم. هنوز سیر نشده ام و باید خیلی خیلی بهتر از این کار کنم.
این چند ماه برای پیام صادقیان چطور بود که توانست دوباره بازگردد؟
آدمی وقتی کاری می کند، باید تاوانش را پس بدهد. اتفاقات گذشته درس عبرتی بود برایم. قبلا هم گفتم. به جایی آمده ام که مربی اش سه چهار سال مربی ام بوده. با تمام بچه های نفت تهران دوست هستم. مرسی که به من اطمینان کردند. من هم به امید خدا جواب اعتمادشان را می دهم.
نفت با الاهلی بازی دارد و تو چه توقعی از هواداران پرسپولیس داری؟
این بازی یک بازی ملی است. بازی باشگاهی نیست. ما نماینده ایران هستیم. باید بهترین بازی را انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم. از هواداران پرسپولیس می خواهم که لطف کنند و به ورزشگاه بیایند. به امید خدا با حمایت هواداران پرسپولیس و استقلال و همینطور تیم های دیگر، می توانیم الاهلی را شکست بدهیم .

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =