دایی: من هم جای کروش بودم، از صبا کسی را دعوت نمی‌کردم/ برای بازی ستارگان نمی آیم

سرمربی صبای قم می گوید راهی جز پیروزی مقابل پدیده ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی دایی سرمربی صبای قم درباره بازی این تیم مقابل پدیده مشهد گفت: بازی سختی مقابل پدیده داریم و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

دایی درباره وضعیت تیم پدیده گفت: پدیده یکی از تیم‌های خوب ایران است و درست است که مقابل سایپا شکست خورد اما این تیم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد. ما راهی جز کسب پیروزی مقابل این تیم نداریم. در روزهای گذشته هم تمرین‌های خوبی را انجام دادیم تا اشتباهات بازیکنان به حداقل برسد. در بازی‌های قبلی روی اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم. امیدوارم که فردا با کسب یک پیروزی تیم‌مان روحیه بگیرد و با روحیه خوب به اردوی اردبیل برویم و در آنجا هم اردوی خوبی داشته باشیم.

سرمربی صبای قم درباره لیست اعلامی تیم ملی گفت: من هم اگر جای مربی تیم ملی بودم، بازیکنی را از صبا دعوت نمی کردم چون ما هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم. تیم های که 2 ماه قبل از شروع لیگ تمرینات خودشان را شروع کرده اند، هنوز کامل نشده اند چه برسد به ما که فرصت کمی داشتیم ولی مطمئن باشید در ادامه تیم مان می تواند 3، 4 ملی پوش داشته باشد فعلا بهتر است به مربی تیم ملی اجازه دهیم براساس تکنیک و برنامه ای که دارد بازیکن انتخاب کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا روز جمعه در دیدار ستارگان جهان و ستارگان ایران شرکت می‌کند یا خیر گفت: خیر. ما جمعه پرواز داریم و به اردبیل می‌رویم. من به تیم صبا و مالکان این تیم که از تیم حمایت می‌کنند تعهد دارم و دوست ندارم حتی یک جلسه تمرین تیمم را از دست بدهم. ما جمعه بعدازظهر در اردبیل تمرین داریم و من باید در تمرین تیمم شرکت کنم. به همین خاطر نمی‌توانم در این بازی حضور داشته باشم.

دایی درباره اشتباهات داوری در چند هفته اخیر گفت: ما امیدواریم که کمیته داوران کلاس هایی را در جهت ارتقای سطح داوری برگزار کنند و داوران را به سطحی که همه توقع دارند برسانند. شاید در بعضی صحنه ها مثل گل سالمی که به ما زده شد و داور نگرفت، داور به نفع ما سود زده باشد ولی در بیشتر دقایق نظر داور به تیم ما لطمه زد مثل بازی اول ما که هند مدافع حریف و پنالتی بود هیچ جا نشان داده نشد و خطا هم گرفته نشد یا بازی سوم ما مقابل گسترش که به اشتباه علیه ما یک پنالتی گرفتند ولی من و بازیکنانمان بهتر است حواسمان جمع بازی باشد و تمرکزمان را روی بازی بگذاریم چون کاری از دست ما برنمی آید، فقط باید دعا کنیم که داوری ها بهتر شوند. داوران هم باید بدانند که اگر ما اشتباه کنیم تیم ما لطمه می بیند ولی اشتباهات آنها ممکن است با آبروی مربی و بازیکن بازی کند.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =