مدافع تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که تیمش آماده بازی مقابل الاهلی امارات است.

تسنیم نوشت:سیدجلال حسینی در نشست پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فردا سخت خواهد بود، چرا که با تیمی بازی داریم که چند سال است، پیشرفت کرده است. در واقع باید گفت که تیم‌های اماراتی سال‌هاست که پیشرفت کرده و در کنار بازیکنان خوبی که دارند بهترین بازیکنان دنیا را نیز جذب می‌کنند. البته ما نیز با علی آقا (منصوریان) پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: مطمئنم فردا بازی سختی داریم. من تا به امروز در این مرحله (مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا) بازی نکرده‌ام و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران از هواداران ایرانی درخواست کرد که به ورزشگاه بیایند و گفت: از همه هواداران پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی می‌خواهم که برای حمایت از نفت به ورزشگاه بیایند. ما بازیکنان جوانی داریم که نیاز به حمایت دارند. ما طرفداری نداریم و حضور آنها می‌تواند به روحیه ما کمک کرده تا بازی را ببریم و خودمان را برای بازی برگشت آماده کنیم.

حسینی در خصوص تقابلش با لیمای برزیلی مهاجم الاهلی عنوان کرد: من یک بازیکن هستم و علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم حریف را برای ما آنالیز خواهد کرد و طبق دستورات او پیش می‌رویم. 

وی افزود: الاهلی بهترین خط حمله را دارد و قطعاً کار سختی داریم، اما ما هم آماده این بازی سخت هستیم. 

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند بتواند در بازی فردا گل بزند، خاطرنشان کرد: به عنوان مدافع در ضربات ایستگاهی و حمله حضور خواهم داشت، اما مهمترین هدف ما گل نخوردن است و اینکه بتوانیم فوتبال را به درستی انجام داده و آماده بازی برگشت باشیم.

حسینی تصریح کرد: ما بازیکنان جوان زیادی داریم که در کنار آن چند بازیکن نیز جذب تیم شدند. درست است که در لیگ برتر ایران برد نداشتیم، اما به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم. مطمئناً بازی فردا برای ما فرق خواهد داشت و به دنبال پیروزی هستیم. امیدوارم بچه‌ها شرایط بازی فردا را درک کنند.

وی در پایان گفت: باز هم از هواداران فوتبال می‌خواهم برای حمایت از نفت به ورزشگاه بیایند و مطمئنم بازیکنان جوان با حضور آنها انگیزه بیشتری می‌گیرند.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =