شعارهای همدانی ها در استقبال از رئیس جمهور/ محبوب هر ایرانی، دکتر حسن روحانی

مردم همدان با شعارهای گرم خود به استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و دومین سفر استانی رفتند.

به گزارش خبرآنلاين، مردمي که در ورزشگاه قدس همدان منتظر حجت الاسلام حسن روحاني بودند، شعار مي دادند: «محبوب هر ايراني، دكتر حسن روحاني»، «صل علي محمد، ياور رهبر آمد». در پلاکاردهايي که در دست مردم بود، نيز عمدتا به زبان ترکي نوشته شده بود: «خوش گلميشيز»، «توسکين ملاير»، «خوشه صنعتي نگار خاتون» و ...

گفتني است در طول مسير حرکت کاروان تدبير و اميد از فرودگاه تا ورزشگاه، مردم سعي مي كردند نامه هايي را به اعضاي كاروان ارائه دهند.

پيش از آنکه رئيس جمهور در جايگاه سخنران قرار بگيرد، حجت الاسلام غياث الدين محمدي امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان همدان طي سخناني گفت: خيلي مسروريم كه رييس جمهور و اعضاي كابينه اينجا هستند. اميدواريم اين سفر خير و بركت داشته باشد چرا که همزمان با دهه كرامت و ميلاد امام رضا هستيم.

وي روز «ابوعلي سينا» را به مردم همدان و شخص رئيس جمهور تبريک گفت و در شرح مشكلات استان به مساله راه آهن اشاره کرد که 11 سال پيش در سفر رهبري به استان همدان کليد خورد اما به نتيجه نرسيد. کم آبي و عدم برخورداري از صنايع پتروشيمي نيز از ديگر مسائلي بود که وي به آن اشاره کرد.

امام جمعه همدان، دولت يازدهم را دولت «سلامت» خواند و اقدامات اين دولت را عالي توصيف کرده و خطاب به وزير بهداشت از او خواست در درمان اعتباد معجزه کند. چرا که نجات يك معتاد، نجات جامعه است.

در ادامه اين مراسم محمد ناصر نيكبخت استاندار همدان گفت: امروز همدان سرافراز ميزباني غافله سار كاروان تدبير و اميد است.  اميدوارم اين سفر مسير توسعه ما را تسريع كند.

در ادامه مجري برنامه با شعري که در انتهايش آمده بود «اميد گشايش از كليد تدبيرت داريم»، از رئيس جمهور خواست تا در جايگاه قرار گيرد. حجت الاسلام حسن روحاني در آغاز سخنانش از همدان به عنوان شهر شور و نشاط و دلاوري ياد کرد که از همه خيابان ها و كوچه هاي شهرش بوي مهر و برادري استشمام مي شود.

وي استقبال پرشور مردم را به معناي قدرداني از انقلاب و خادمان كوچك خودشان در دولت تدبير و اميد خواند و گفت: همدان قديمي ترين دولت و تمدن ايران است همدان شهر بوعلي ها و بابا طاهرها، سيد جمال الدين اسدآبادي و ميرسيدعلي همداني است. همدان مركز افتخار آفريني و شهر اتحاد و برادري اقوام ايران، مركز طب و... است.

مشروح سخنان روحاني در اين مراسم را در خبرهاي بعدي بخوانيد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فقرا A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    39 74
    هیچکس برای ما احمدی نژاد نميشه.
  • مهدی A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    56 30
    درود بر روحانی کبیر