خسارت دیدگان بیمه توسعه به سایت بیمه ایران مراجعه کنند

خسارت دیدگان بیمه توسعه که به دیر شدن پرداخت خسارتشان توسط بیمه ایران معترض بودند می توانند با مراجعه به سایت بیمه ایران از روند تسویه حساب مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران سایت مشکلش را این طور مطرح کرده است: "ما تعدادی از خسارت دیده های بیمه توسعه هستیم که بنا شده بود از بیمه ایران خسارتمان را بگیریم اما هر بار که به این بیمه مراجعه می کنیم، می گویند بودجه نداریم. تکلیف ما چیست؟"


در همین راستا، واحد رسیدگی به شکایات بیمه ایران به خبرآنلاین می گوید که طی تفاهم نامه ای، بنا شد تمام پرداختی های بیمه توسعه توسط بیمه ایران پرداخت شود مشروط بر این که بیمه مرکزی آن بودجه را تامین نماید.


به گفته واحد رسیدگی به شکایات بیمه ایران، شعبات این بیمه و کادر اجرایی همگی در اختیار قرار گرفتند برای این که اینکار به سرعت انجام شود اما بودجه کافی در اختیار این بیمه نیست.


کارشناس واحد شکایات بیمه مرکزی اما خبرهای خوبی برای خسارت دیدگان دارد. او می گوید که بیمه مرکزی تا مبلغ 300 میلیارد تومان برای رسیدگی به 16 هزار پرونده پرداخت کرده است و این تسویه حساب به تدریج و به مرور زمان در حال انجام است.


به گفته این کارشناس واحد شکایات بیمه مرکزی، روز گذشته اطلاعیه ای در سایت بیمه ایران منتشر شد که در آن لیست افرادی که مبلغ چک خسارتشان تامین شده آمده است.


در این اطلاعیه آمده است که خسارت زیان دیدگان غرامت فوت و جرح حوادث رانندگی بیمه نامه های صادره شرکت بیمه توسعه که نامشان در لیست پانصد نفره آمده است می توانند در یک زمان بندی خاص به بانک ملت مراجعه و خسارتشان را تسویه کنند.


بیمه مرکزی از خسارت دیدگان بیمه توسعه خواست صبور باشند چرا که مرحله به مرحله خسارت در حال پرداخت است.
304 42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکمال وکیلی A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    5 4
    بیمه ی ایران لطفا جواب گو باشند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    2 2
    بابا چقدر صبور شد 4سال