ایران: بدون شک یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم‌عامل ویندوز‌فون دارند دانلود اپلیکیشن‌های فارسی مخصوص این سیستم‌عامل است.

هنوز مانند سیستم‌عامل اندروید برای این سیستم‌عامل اپلیکیشن‌های فارسی زیادی طراحی نشده است. اما نگران نباشید چرا که امروز به شما دو اپ فارسی کاربردی را معرفی می‌کنیم. نخستین اپ برای افرادی است که به برنامه‌های تلویزیونی وابسته هستند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای تماشای برنامه‌های تلویزیون روی گوشی ویندوزفونی خود هستید، می‌توانید از اپلیکیشن «تلویزیون همراه» استفاده کنید. به کمک این اپ می‌توانید علاوه بر تماشای آنلاین برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی را نیز گوش دهید. در واقع به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به
۲۸ شبکه‌ سراسری از جمله ‌کانال‌های دیجیتال، بیش از ۱۰ شبکه‌ استانی و پخش بیش از ۱۵ شبکه رادیویی دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین شما را از زمان پخش برنامه‌های مختلف تلویزیون نیز آگاه می‌کند. اگر نگران سرعت اینترنت خود هستید و اینکه نتوانید برنامه‌های خود را به صورت آنلاین ببینید باید بدانید که این اپلیکیشن امکان تنظیم کیفیت تصویر را به کاربرانش می‌دهد. بنابراین با این امکان می‌توانید متناسب با سرعت خود یک کیفیت پخش را انتخاب کنید. اما اگر در سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی زیادی عضو هستید و به همین خاطر هم رمز‌های عبور خود را فراموش می‌کنید، می‌توانید از اپلیکیشن «رمزدون2» استفاده کنید. این اپ شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید رمز‌های عبور خود را در آن با امنیت بالا نگهداری کنید. شما می‌توانید محیط کاری این اپ را بسته به سلیقه خود شخصی‌سازی و اطلاعات خود را آن‌طور که می‌خواهید در اپ ذخیره کنید. این دو اپلیکیشن به صورت رایگان از طریق www.microsoft.com/en-us/store/apps در دسترس است. کافی است نام هر یک از این اپ‌ها را در بخش جست‌و‌جوی سایت تایپ و بعد هم گزینه جست‌و‌جو را انتخاب کنید.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =