روز گذشته کاربران خبرآنلاین مشکلاتشان را با این رسانه درمیان گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین، دیروز هم طبق روال معمول کاربران خبرگزاری مسائلشان را با سرویسی مشکلات مردم در میان گذاشتند و خواستار پیگیری شدند.

سایر مشکلات را در ادامه بخوانید:

 

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

باسلام از وزیر نفت بپرسید چرا باوجود تمام عوامل سخت وزیان آور در بهره برداری که بصورت نوبتکاری مشغول کار میباشند جزء کارهای سخت وزیان آور محسوب نمیشود در حالیکه خطر انفجار وآلودگی صوتی وخطرات مواد شیمیایی جز کارهای روزمره آنهاست ودر این مورد حق مسلم آنها ضایع میشود که در کشورهای دیگر جزء سختتر ین کارها محسوب زودتر از موعد بازنشست میشوند . با تشکر خبر آنلاین

 

باسلام , احتراما اینجانب در دیماه سال 93 اقدام به پیش خرید یکدستگاه خودرو برلیانس از شرکت پارس خودرو نموده که بر اساس قرار داد فیمابین در صورت انصراف از خرید حداکثر یکماه بعد از تاریخ انصراف , وجه واریزی را بحساب خریدار بازگردانند. تاریخ انصراف اینجانب 9/4/94 بوده که علیرغم پیگیری تلفنی و حضوری , مسئولین مربوطه پاسخگو نمیباشند .

 

با سلام. از شرایط کارمندان رسمی و پیمانی و قراردادی سازمان صنعت و معدن و تجارت سایر استان ها خبر ندارم ولی میدانم که نزدیک 450 نفر از کارمندان این سازمان در استان آذربایجان غربی کمترین حقوق دریافتی رو در میان تمام ارگان های دولتی دارند. 60 درصد از کارمندان این اداره دریافتی فقط و فقط یک میلیونی دارند که کفاف زندگی آنها را نمیدهد. بقیه کارمندان نیز بین 1300000 تا 1800000 کارمندان با بیش از 15 یا 20 سال سابقه دریافت میکنند. آیا این انصاف است که سازمانی که نبض اقتصاد مملکت در دست اوست، سازمانی که مجری مستقیم واردات و صادرات، تنظیم بازار و معادن و کارخانه جات و .... است، کمترین دریافتی رو داشته باشد؟ چرا باید کارمندان این مجموعه این اداره رو آخر دنیا تلقی کنند؟ اینجا واقعا آخر دنیاست....

 

سلام .آیا واقعا این مشکلات بررسی میشود؟ لطفا به گوش مسئولین دلسوز و کارشناسان امورجوانان برسانید که تکلیف این جوانهای متولد از سال 60 تا سال 65 چی میشود . شما که در استخدامها شرط سنی میگذارید، تکلیفشان چیست . چون در سالهای قبل بازار کار در دست مافیای فامیلی و پارتی وروابط بود و این جوانان از بازار کار بی نصیب ماندند و حالا هم شرط سنی گریبانشان را گرفته . فرزند خودم با داشتن دومدرک تحصیلی دانشگاهی کارگری میکند تا خرج زن و کرایه خانه و مخارج روز مره رابدهد .و مانند پسرم هزاران جوان دهه شصتی متولد 60 تا 65 هستند که در کارهای موقت آزاد مشغولند که نه درآمد ثابتی دارند نه سابفه کاری و نه بیمه ای. آیا ارگانی هست که بهفکر این دسته ازجوانان تحصیلکرده باشد ؟ وپسرم تحصیلکرده دانشگاه دولتی هم هست.

 

چرا ثبت نام جديد براى افرادى كه يارانه نمى گيرند، صورت نمى گيرد.با وجود اينكه در بودجه نود و چهار دولت موظف به ثبت نام جديد شده. چرا از نمايندگان مجلس و سازمان يارانه نمى پرسيد؟ پنج ماه از سال گذشت. بنده چند وقت پيش در همين قسمت كامنت گذاشتم ولى پيگيرى نكرديد. آيا اين قسمت را براى زيبايى سايتتان قرار داده ايد؟

 

من معاون دبیرستان هستم گفتند هر کی بخواهد بعد 30سال میتواند بماند من هم درخواست دادم بعد یک ماه میگن اگه بخوای بمونی باید از پست معاونت استعفا بدی ؟ چون آموزش و پرورش آنقدر تنگ نظره که راضی نیست یک همکار چند ریالی را از بابت رتبه بندی بگیره ؟ در صورتیکه در سایر ادارات با پست و مقام بالاتری بازنشسته میکنن تا چیز بیشتری گیرش بیاد ولی در آموزش و پرورش برعکس عمل میکنن؟

بیمه و تامین اجتماعی

تامین اجتماعی در مقابل حق بیمه ای که از بیمه شدگان میگیرد چه خدماتی می دهد ؟ دفترچه های تامین اجتماعی هیچ ارزشی ندارند.

 

سازمان تامین اجتماعی شعبه 2 تهران افزایش حقوق فروردین مستمری بگیران تامین اجتماعی که همان بازنستگان هستند استنکاف ورزیده . 4 ماه از تصویب گذشته آیا قرار است سال آتی آنرا بپردازند؟؟؟؟؟

 

 

برخی از شرکت های پیمانکاری بیمه کارکنان خود را به طور کامل رد نمی کنند. مثلا به جای ماه 31 روزه 20 روز بیمه پرداخت می نمایند. پس از اعتراض و پیگیری از شرکت بیمه پاسخ جالب مشاوران اداره بیمه به شرح ذیل بود: با توجه به اینکه شرکت های پیمانکاری حساب ها و دفاتر حسابرسی منظمی ندارند لذا هیچ اقدامی نمی توان انجام داد. نه اداره بیمه می تواند کاری بکند و نه کارگر. تنها راه این است که از پیمانکار خواهش کنید بیمه را کامل پرداخت کند.

 

 

باسلام امسال اعلام کردند بیمه طلایی جانبازان شاغل بر اساس مصوبه هیائت دولت به ادارات تابعه محول شده است که با توجه به نیاز جانبازان خصوصا جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان به دارو ودکتر وبر خورد نه چندان مطلوب بعضی از ادارات با جانبازات وگران بودن داروها وپرداخت چند ماه بعد پول توسط بییمه ها خواهشمند است پیگیری فرمایید که بیمه طلایی جانبازان شاغل با بنیاد شهید وامور ایثارگران باشد آخه جانبازان در دولت مدافعی ندارند می شود از چین وارد کرد

 

 

راهنمایی و رانندگی

از راهنمایی رانندگی تقاضا دارم که چراغ های راهنمایی رانندگی را چشمک زن نکند. اگر چراغ هایی که سر هر خیابان یا چهار راه است تنظیم شود و هر طرف به نوبت عبور کند خیلی از میزان ترافیک و هرج و مرج کم میشود.

آموزش و پرورش

من معاون دبیرستان هستم گفتند هر کی بخواهد بعد 30سال میتواند بماند من هم درخواست دادم بعد یک ماه میگن اگه بخوای بمونی باید از پست معاونت استعفا بدی ؟ چون آموزش و پرورش آنقدر تنگ نظره که راضی نیست یک همکار چند ریالی را از بابت رتبه بندی بگیره ؟ در صورتیکه در سایر ادارات با پست و مقام بالاتری بازنشسته میکنن تا چیز بیشتری گیرش بیاد ولی در آموزش و پرورش برعکس عمل میکنن؟؟؟؟؟

 

باتشكرمعلمي هستم كه دراول مهربازنشست ميشوم چندنفرباهم استخدام شديم فقط دوسه نفري بدليل سفرحج چندروزديرتربازنشست ميشوند آياخوب است كه آنهاحقوق ومزاياشون وپادش شون خيلي ازمابيشترباشه چون طرح رتبه بندي شامل آنهاميشه لطفاخبرانلاين بخشنامه رتبه بندي راپيگيري كنه كه حقي از سي سال خدمت ها كه اول مهربازنشست ميشن ضايع نشه /باتشكر ازشهرستان تربت حيدريه

شهری

شما را به خدا پیام را به گوش مسئولین مترو تهران برسونید، ما هر روز باید از مترو برای سر کار رفتن استفاده کنیم ولی صر و صدای فروشندگان مترو وقتی خسته و کوفته از سر کار بر میگیردیم خونه واقعا آزار دهنده شده، درسته که راه درآمد این قشر همینه ولی شما را بخدا یه فکری به حال این وضعیت بکنید چون کار به جایی رسیده که فروشنده های مرد و پسر هم به واگنهای مخصوص خانمهامیایند و آرامش و آسایش مسافران همه جوره به هم ریخته میشه.

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي الياسي IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    2 0
    در مورد ثبت نام از جامانده های یارانه .......................چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/