رئیس کمیته اخلاق در خصوص رای صادره شده برای آنالیزور تیم ملی از سوی کمیته اخلاق گفت: وی به دلیل تخلفاتی که انجام داده، به دو جلسه محرومیت و جریمه نقدی محکوم شده است.

سایت رسمی فدر اسیون فوتبال نوشت: علی اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق گفت: به دلیل توهین به مقامات فدراسیون از سوی مهرداد خانبان-آنالیزور تیم ملی فوتبال، وی به دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شده و باید مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در واقع ایشان در بازی با تیم های گوام و هند نمی تواند تیم ملی را همراهی کند. این رای قطعی است.
وی همچنین در خصوص اظهارات دادکان در برنامه تلویزیونی (پنجشنبه 29 مردادماه) گفت: بررسی و تحقیقات خود را در خصوص اظهارات محمد دادکان مبنی بر اینکه یک مسئول از داور بازی خواسته بود تا نتیجه یک مسابقه را در آورد، انجام داده و از داور مذکور( محسن قهرمانی) خواستیم تا توضیحات لازم را اعلام کند. این داور به صورت کتبی و شفاهی اعلام کرد هیچگونه صحبتی در این خصوص با فردی نکرده ام و این موضوع را کاملا تکذیب می کنم. در واقع طبق اظهاراتی که قهرمانی کتبا و شفاهی در اختیار کمیته اخلاق گذاشته است، اظهارات محمد دادکان کاملا کذب و بی اساس است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =