خشم کارگردان کانادایی از سکوت خبرنگاران در برابر راز زندگی تام کروز

پل هگیس کارگردان کانادایی از این‌که خبرنگاران جسارت پرسش درباره رابطه تام کروز با کلیسای ساینتولوژی ندارند، عصبانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردان فیلم برنده اسکار «تصادف»، که خودش نیز در گذشته عضو کلیسای ساینتولوژی بوده است، گفت تیم روابط عمومی تام کروز اجازه نمی‌دهند سئوالی درباره این موضوع از این بازیگر پرسیده شود.

هگیس در این‌باره گفت : «درست است که کروز تیم روابط عمومی هوشمندی دارد، اما من نمی‌دانم چگونه یک نفر می‌تواند خودش را خبرنگار بنامد، در حالی که جسارت مطرح کردن پرسشی در این باره را ندارد. مسئله عضویت این بازیگر در کلیسای ساینتولوژی آن‌قدر واضح است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.»

این کارگردان با بیان این‌که کروز پیش از مصاحبه با خبرنگاران به توافق می‌رسد که در این باره چیزی از او نپرسند، وگرنه حاضر به مصاحبه با آنها نخواهد بود، گفت: «در این جا مسئله‌ای کاملا آشکار وجود دارد، که همه خبرنگاران توافق کرده‌اند، درباره آن چیزی نگویند. چرا؟ در این صورت شما تنها یک فرد از روابط‌عمومی هستید نه یک خبرنگار. شرم بر شما»

یکی از کسانی که به تازگی به خاطر این نوع برخورد با تام کروز مورد انتقاد قرار گرفته، جان استوارت است. او ماه گذشته در برنامه تلویزیونی روزانه خود با این بازیگر گفتگو کرد. پس از این مصاحبه الکس گیبنی کارگردان مستندی به نام «شفاف‌سازی : ساینتولوژی و زندان عقاید» این مصاحبه را «فرصت از دست‌رفته» نامیده و از رفتار استوارت در آن برنامه انتقاد کرده بود.

منبع : هالیوودریپورتر / 23 اوت 

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =