ایسنا نوشت:


در حالی که تروریست‌های داعش منزل سفیر عراق در بحرین را در شهر رمادی منفجر کردند، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی بزرگترین پایگاه نظامی داعش در شهر "الرطبه" در استان الانبار و پایگاه‌هایی در استان نینوا را منهدم کردند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، عبدالمجید نایف ابوزعیان، رهبر عشیره "البوعیثه" در استان الانبار اعلام کرد که تروریست‌های داعش منزل وی و برادرش "احمد نایف ابوزعیان" را که سفیر عراق در بحرین است در منطقه "البوعیثه" در شرق شهر رمادی بمبگذاری و بعد آن را منفجر کردند.

از سوی دیگر، همزمان با ادامه پیشروی نیروهای عراقی در استان الانبار فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی اعلام کرد که نیروی هوایی عراق حملات منحصر به فردی را به پایگاه‌های داعش در استان الانبار انجام داد و بزرگترین پایگاه نظامی داعش را در شهر "الرطبة" در این استان منهدم کرد.

در عملیات نیروی هوایی عراقی همچنین کارگاه بمب سازی در این شهر هدف قرار گرفت.

نیروهای مشترک عراق همچنین در عملیاتی تجمع تروریست‌های داعش در شهر "تلعفر" واقع در استان نینوا را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از تروریست‌ها از جمله "مفتی الجزیره" یکی از رهبران ارشد داعش شد.

از سوی دیگر، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای "فتوحات" و پیروزی‌های سرایا السلام یا گردان‌های السلام در شهر سامرا را ستود و از آن‌ها خواست تا نسبت به برنامه‌های دشمن هوشیار باشند.

اخیرا نیروهای عراقی و گردان‌های السلام به پیشروی‌های خوبی در شهر سامرا دست یافتند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =