مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه: 7000 واحد مسکن مهر استان تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از تحویل هفت هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالله بهادری در آستانه هفته دولت، در نشست خبری که دیروز برگزار شد، با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت 47 هزار و 498 واحد مسکن مهر در سطح استان، پیشرفت فیزیکی مجموع این واحدها را 88 درصد اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع این واحدها 12 هزار و 253 واحد بصورت تفاهم‌نامه سه جانبه، یازده هزار و 400 واحد بصورت قرارداد اجاره‌ای 99 ساله، 12 هزار و 529 واحد بصورت تعاونی خودمالک و یازده هزار و 316 واحد بصورت خودمالکی که از تسهیلات مسکن مهر استفاده کرده‌اند، انعقاد قرارداد داشته‌اند.

بهادری از تحویل 27 هزار و 442 واحد مسکن مهر استان تاکنون به متقاضیان خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم تا پایان سال نیز هفت هزار واحد دیگر را تحویل دهیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پرونده مسکن مهر استان کرمانشاه تا پایان سال آینده بسته شده و همه واحدها به متقاضیان تحویل می‌شود.

بهادری در ادامه به برخی مشکلات پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و عملکرد نامطلوب تعاونی‌‎ها در برخی پروژه‌ها، عدم همراهی متقاضیان در تکمیل سهم آورده، عدم همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و نبود متقاضی در برخی پروژه‌ها را از جمله مهم‌ترین این مشکلات عنوان کرد.

بهادری به مصوبه دولت در زمینه افزایش وام مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان نیز اشاره کرد و افزود: این مصوبه به وزارت راه و شهرسازی و از آنجا به بانک مسکن ابلاغ شده و از طرف این بانک به بانک مسکن استان نیز ابلاغ شده که امیدواریم بانک مسکن استان در این زمینه همکاری کند تا بتوان مشکلات مسکن مهر استان را به حداقل رساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در هفته آتی به استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: قطعا در این سفر جلسه‌ای برای رفع مشکلات مسکن مهر استان خواهیم داشت که امیدواریم بتوانیم به راه‌حل‌های موثری برای رفع آنها دست پیدا کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =