عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت معتقد است: رئیس مجلس با مشی اعتدالی خود می تواند بهترین گزینه برای محوریت وحدت اصولگرایان معتدل در انتخابات مجلس دهم باشد.

بهروز نعمتي در گفتگو با خبرآنلاين در خصوص وضعيت جريان هاي سياسي در انتخابات مجلس آينده، خاطرنشان كرد: اصولگرايان نيازمند خانه تكاني در درون جريان خود هستند. از اين رو اعضاي فراکسيون رهروان ولايت كه در آينده به عنوان حزبي شناخته شده در جريان اصولگرايي فعاليت خود را آغاز خواهد كرد، براي انتخابات آتي مجلس بناي ائتلاف و اتحاد با عقلاي هر دو جريان اصولگرايي و اصلاح طلبي دارد.

نماينده مردم اسد آباد در خانه ملت خاطرنشان كرد: در حال حاضر افرادي از اصلاح طلبان معتدل و حامي دولت همچون آقايان پيرموذن و تاج گردون در فراکسيون عضويت دارند. چرا كه ما معتقديم اصولگرايي بايد دايره اي گسترده باشد و همه طيف هاي اعتدال گراي حامي نظام را در بر بگيرد.

وي با بيان اينكه لاريجاني طي چند سال اخير امتحان خود را در مديريت مجلس پس داده است، خاطرنشان كرد: آقاي لاریجانی تجربه دو دوره  ریاست مجلس را در کارنامه خود دارد. ايشان در اين دو دوره 4 ساله با توجه به رويكرد ميانه روي و اعتدالي خود از مقبولیت قابل قبولي در ميان اكثريت نيروهاي سياسي برخوردار است و از اين رو به نظر مي رسد كه وي مي تواند محوريت وحدت اصولگرايان در انتخابات مجلس دهم را عهده دار شود.

  27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    27 1
    از فشار به وزير براي انتصاب فرد خاص در فدراسيون چه خبر؟