رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان پس از جلسه عصر روز شنبه شورای مرکزی این تشکل سیاسی ، از سمت خود استعفا کرد و از این پس به عنوان عضو عادی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان برای بررسی استعفای صادق خرازی از دبیرکلی این حزب، روز پنجشنبه 6 شهریورماه تشکیل می‌شود. براساس اساسنامه حزب ندای ایرانیان پس از پذیرش استعفا، اعضای این حزب می‌بایست ظرف دو هفته کنگره اضطراری را تشکیل و رئیس جدید را معرفی کنند.

صادق خرازی پس از استعفا از سمت خود، در نامه‌ای جداگانه خطاب به اعضای این حزب نوشت:

هو الحق

عزیزان ندا

شما مردان مرد این روز‌ها چون ساحل صخره‌های صبر و نجابت استوار بودید و استوار ماندید.

بسان صخره‌های مستحکم که در برابر شلاق‌ها و تازیانه‌های امواج خروشان آب‌ها مقاومت کردید، و چنان درس جوانمردی ومردانگی را به نسل‌های آینده آمیخته و آموخته ساختید که تاریخ بلندمان از آن یاد خواهد کرد.آری روزهای‌های سخت ودشوار سپری می‌شود و پدیده‌ها، اصالت عینی و هویت مانا خواهند یافت.

عزیزانم هم نداییان عزیز

رسالت ماندگار ندا به پاسداشت فضیلت هاست و بی‌شک رذیلت‌ها مدفون تاریخ می‌شوند و چنان که در بستر زمان هویت جامعه مدنی به اصالت اخلاق و رفتار ندائی خواهد بود.

بیاد داشته باشیم که پیامبر عدالت و رحمت حضرت ختمی مرتبت صلواة الله و سلامه علیه به هنگام فتح مکه، بزرگ‌ترین حماسه اخلاق را چون ثبت در میراث ماندگارانسان و جهان ساخت. بیاد داریم‌‌ همان لحظه که سعد بن معاذ شمشیر می‌چرخاند و پرچم می‌افراشت و رجز می‌خواند و می‌گفت الیوم یوم الملحمة به یکباره ازجانب فرمانده سپاه اسلام حضرت ختم المرسلین عزل شد و پیام و صدای رسای او طنین انداز در اصحاب سپاه اسلام گشت و پیام الیوم یوم المرحمة امروز روز رحمت الهی است در جریده عالم ضبط شد .

عزیزانم

این بنده خدا و برادر کوچک وکمترین شما باعث محنت و سختی و فشار بر شما خردمندان خبیر شدم. از یکایک شما پوزش می‌طلبم از شکوه حضور نداییان و مقاومت و استقامتتان قدر دانی می‌کنم و با صدای بلند می‌گویم تا ندا مظهر و سمبل اخلاق و هویت ماندگار جمعی است.

بار دیگر دست بیعت به همه شما فرهیختگان اصیل و همرزمان و همسنگرانم در حزب ندا می‌دهم و زمین ادب در محضرتان بؤسه می‌زنم و از خداوند حکیم وبینا برای یکایک شما فره مردان روزکار، عزت دارین و صلاح و فلاح و رستگاری طلب می‌نمایم.

رعیت ملت ایران

سید محمد صادق خرازی

1729214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدعلی موسوی A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    52 10
    یک کار مفید که انجام داد ایشون همین بود.انتقادی هست بنظرم خیلی بهتره درون حزب گفته بشه نه اینکه با جارو جنجال بیان بشه و بقول معروف آتو دست اصولگراها بدیم
    • محمد A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
      12 7
      بهتره موافقت باشه با استعفا و یه فرد اصلاح طلب زمام امور رو بدست بگیره
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    12 7
    آقای خرازی ندا را نابود کردی با اون مصاحبه. با استعفای شما هم ندا جان نخواهد گرفت.
  • بی نام CH ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    8 8
    اين اصلا حرف حسابش چيه؟؟؟ چرا اومد چرا رفت،، البته وقتي ديد هيچ جايي در بين اصلاح طلبها نداره خودش گذاشت رفت
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    6 7
    بهتر،‌ توليست اصلاح طلبها هم بري به عنوان اصلاح طلب راي نخواهي آورد، گذشت دوره رنگ کردن قورباغه و جازدن به عنوان گنجشک.
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    3 3
    اینم یک جاروجنجال رسانه ای دیگه ای هست که راافتاده...رعیت ملت ایرانمااینهمه رعیت داریم وبااینهمه مشکل .اگه رعیت نداشتیم چه میشد.خجالت هم خوب چیزیه والله.
  • علی RO ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    6 2
    بنام خدا ستودن مردان حزبی که هنوز تازه اول کارش می باشد و کاری انجام نداده با واژه هایی مانند صخره.... نمونه ای از اغزاق گویی های این فرد است.
  • بهارا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    3 2
    درود بر خرازی