از روزی که میشاییل سالگادو روی خط اسکایپ برنامه 90 آمد و خبر از حضور ستارگان فوتبال جهان در ایران داد، فوتبال دوستان هر شب با رویای دیدن ستارگان می‌خوابند.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرْآنلاین؛ نوستالژی بازها، مسن‌ترها و جوانان، همه و همه منتظر ورود ستارگان سابق فوتبال جهان در ایران و درخشش آن‌ها در ورزشگاه آزادی هستند. 

برای عده‌ زیادی اما مهم‌ترین ویژگی این بازی، دیدن دوباره ستارگان وطنی در لباس فوتبال و پا به توپ شدن آن‌هاست. دیدن اسطوره‌‌هایی هم‌چون عابدزاده، علی دایی، منصوریان، کریم باقری، علی کریمی و خداداد عزیزی در کنار فرهاد مجیدی در یک تیم، می‌تواند خواب را از چشمان هر بیننده‌ای برباید. 

البته از ابتدا تردیدهایی در مورد حضور دایی در این مسابقه وجود داشت. خیلی‌ها می‌گفتند بعید است او در کنار علی کریمی به میدان بیاید. اما از همان روزها، بزرگان می‌گفتند دایی شخصیت بزرگی ورای این مسائل دارد. مگر می‌شود آقای گل فوتبال جهان، شهریار فوتبال ایران به خاطر یک مساله شخصی، میلیون‌ها نفر را از دیدنش در زمین فوتبال محروم کند؟ مگر می‌شود دایی بیماران ام‌.اس را نادیده بگیرد و در چنین کار خیری شرکت نکند؟ در حقیقت ما هم فکر می‌کنیم دایی بزرگ‌تر از آن است که در یک کار خیر شرکت نکند. آن هم زمانی که چنین عزم ملی‌ای دخیل باشد. او بارها و بارها ثابت کرده زمانی که منافع ملی وسط باشد، پا روی مسائل شخصی‌اش می‌گذارد. زمانی که با طحال پاره به بازی برای تیم ملی ادامه داد را فراموش نمی‌کنیم. حالا مگر بیماران ام.اس کم‌تر از تیم ملی اهمیت دارند؟ حضور علی دایی می‌تواند هزاران نفر اضافه را راهی ورزشگاه آزادی کند. این موضوع به خودی خود کمکی مضاعف به این بیماران است. حال تصور کنید این بیماران زمانی که ببینند اسطوره فوتبال کشورشان، به خاطر آن ها از خصومت‌های شخصی گذشته است، چه روحیه باور نکردنی‌ای می‌گیرند. 

هواداران شهریار هنوز هم امیدوارند. امید دارند تا دایی با آن ها کمی مدارا کند و لذت دیدن دوباره‌اش در یک تیم فوتبال را از آن ها نگیرد. 

علی کریمی‌ هر روز جلوی دوربین‌ها می‌گوید با کسی مشکلی ندارد. اکنون زمانی است که هواداران فوتبال از شهریار انتظار دارند. انتظار دارند تا او آن ها را از دیدن دوباره‌اش محروم نکند. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    اگه یه ۱۰۰ میلیون بگیره میاد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    79 55
    ياشاسين دايي
  • امید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    90 6
    علی دایی و علی کریمی هر دو باید منیت ها کنار بگذارند. حتماً یکی باید به پیشواز مرگ بره تا با هم آشتی کنند و خوب باشند؟
  • لیدا آبجی جادوگر A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    همون بهتر که نیاد،ما رو محروم کن از دیدن دوباره بازیات،همون طور که خداحافظی جادوگرمون رو به دلمون گذاشتی
    • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
      99 60
      آبجی جان تو کار بزرگها دخالت نکن. دایی خیلی بزرکتر از این حرفهای شماست.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    22 23
    ما که بزرگی از دایی ندیدیم فقط دنبال منفعت بوده
  • صمدی DE ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    23 18
    دوستان در مورد دایی بزرگ با احترام حرف بزنید.دایی خیلی بزگوارتر از این حرفهاست
  • حسین سلامی A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    7 7
    کریمی رو خواهشا با شهریار مقایسه نکنید
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    11 5
    میشه دست از سر دایی بردارید؟