قاضی‌پور: باید به پرونده‌‌ تخلفات اطرافیان احمدی‌نژاد رسیدگی شود

ایلنا نوشت:

نماینده مردم ارومیه در مجلس در مورد رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد گفت: مسائلی نظیر تبدیل ارز در مورد اطرافیان احمدی‌نژاد وجود دارد که اگر رسیدگی شود٬ سر و صدای زیادی خواهد کرد.

نادر قاضی‌پور با تاکید بر لزوم رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد و اطرافیان وی تصریح کرد: از صحبتی که در دادسرا در مورد پرونده بقایی داشتم اینگونه استنباط کردم که در پرونده نامبرده خیانت در امانت و عدم هزینه اعتباراتی که در محل‌های خاص باید هزینه می‌شده که مربوط به مسائل امنیت ملی کشور است٬ وجود دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرونده بقایی پرونده‌ای سنگین است که رسیدگی به آن ابعاد مختلف آن را باز خواهد کرد.

وی همچنین در مورد رسیدگی به شکایت احمدی‌نژاد ادامه داد: در این خصوص هنوز از ما دعوتی به‌عمل نیامده٬ اما پرونده تخلفاتی که هم در وزارت نفت و هم در خصوص مسائلی نظیر تبدیل ارز در مورد اطرافیان احمدی‌نژاد وجود دارد که لازم است مورد رسیدگی قرار بگیرد و اگر رسیدگی شود٬ سروصدای زیادی خواهد کرد.

قاضی‌پور با اشاره به زمانی که یک‌شبه قیمت ارز سیر نزولی طی کرد٬ افزود: باید مشخص شود در زمانی که یک‌شبه ارزش پول ما در مقابل دلار به یک سوم کاهش یافت٬ چرا این اتفاق افتاد و بر سر دو-سوم باقی مانده ارزش پول کشور چه آمد؟ و آنهایی که از این راه دزدی کرده‌اند باید مشخص شوند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ف ف ف IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    3 3
    اگه نمیتونید یک نفر که اینهمه برای نظام و مملکت زحمت کشیده ببینید بیایید اونو مثل امیر کبیر. نابودشدن کنید که تا اخر روسیاهیش براتون بمونه.