تسنیم نوشت:

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ایران از چنان قدرت منطقی برخوردار است که می‌تواند طرف مقابل را به نقطه‌ای برساند که به حقوق هسته‌ای ایران اذعان کند.
 محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی که صبح امروز شنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، با اشاره به پیشنهاد آقای روحانی در مجمع جهانی سازمان ملل، اظهار داشت: زمانی که رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهاد جهان علیه خشونت و افراطی‌گری را عنوان می‌کند با اقبال جهانی مواجه می‌شود که در نهایت با اجماع به تصویب می‌رسد.
وی افزود: این یک پیروزی در مقابل کسانی است که سال‌ها و دهه‌ها تلاش کردند ایران اسلامی را به عنوان یک عامل خشونت معرفی کنند. باید از این فرصت استفاده شود و در حرکت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به این موضوع توجه شود.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور مذاکرات هسته‌ای و گفت‌وگو را نماد دیگری از الگوسازی ایران در جهان دانست و افزود: جنبه فرهنگی این موضوع از جنبه‌های دیگر بالاتر است.
نهاوندیان در ادامه گفت: جهانیان دیدند که ایران به دنبال جنگ و یا تسلیحات کشتار جمعی نیست و اگر دیگران گمان‌هایی برده‌اند، ایران آماده گفت‌وگو با آنها است.
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: ایران از چنان قدرت منطقی برخوردار است که می‌تواند طرف مقابل را به نقطه‌ای برساند که به حقوق هسته‌ای ایران اذعان و رویکرد تخاصمی خود را به رویکرد همکاری و گفت‌وگو تبدیل کند و این اعجاز مکتب رضوی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =