ایسنا نوشت:

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: حضور مردم ولایی کشور در صحنه باعث پیروزی ما در مذاکرات هسته‌ای شده است.

سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در جمع خانواده‌های ایثارگر ناجای استان اصفهان اظهار کرد:‌ به کشوری تبدیل شده‌ایم که امن‌ترین کشور منطقه نامیده می‌شود. اینکه گفته می‌شود ایران امن‌ترین کشور دنیاست فقط نیازمند نگاه به اطراف است. جایی که همه کشورهای دنیا در حال جنگ هستند امنیتی عجیب در ایران حاکم است. دشمن در صحنه‌های مختلف شدیدا در حال تلاش است اما به دلیل رهبری ولی فقیهی مطمئن و حضور توفنده مردم همیشه در صحنه، حالا خودشان نقشه هایشان را بر آب می‌بینند و مجبور به اعلام خضوع می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به قدرتی در جهان رسیده است که تمام کشورهای بزرگ جهان و آن‌هایی که فکر می‌کنند قدرتمند هستند یک طرف میز و نمایندگان ما که به نمایندگی از ما هستند در طرف دیگر می‌نشینند. همه این اتفاقات به دلیل این پیش آمده است که ما همیشه در صحنه حضور داشته‌ایم و آن‌گاه در مقابل دشمنان شکست خواهیم خورد که از صحنه دور شده باشیم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    تشكر سردار