برگزاری رزمایش بزرگ موشک‌های بالستیک در آینده‌ای نزدیک

سپاه نیوز نوشت:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه آزمایش‌های موشکی همچنان ادامه دارد، از برگزاری رزمایش بزرگ موشک‌های بالستیک سپاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در یادواره شهدای قائم‌شهر و در جمع خانواده معظم شهدا،‌ با تاکید براینکه آمریکایی‌ها به‌دنبال نفوذ و تسلط در منطقه هستند و مقام معظم رهبری در همین چند روز گذشته نسبت به این تهدید و خطر بزرگ در ایران نیز تذکر و هشدار دادند، تصریح کرد: بعضی‌ها چشم خود را روی واقعیات جاری در منطقه بسته‌اند و نمی‌بینند که در ظاهر اختلاف‌افکنی با نام شیعه و سنی و اختلافات قومی و سیاسی و بحران‌سازی‌های موضعی چه اتفاقاتی دارد، می‌افتد.

وی در ادامه با بیان اینکه تهدیدات اقتصادی نیز به‌عنوان یک تهدید بزرگ محسوب نمی‌شوند چون اگر اراده و عُرضه داشته باشیم می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم، تاکید کرد: تهدید اساسی و بزرگ ما نفوذ آمریکا است. اگر ما به آمریکا اعتماد کنیم و خوشبین شویم نقطه شروع بدبختی‌هاست. این اعتماد و خوش‌بینی سبب نفوذ آن‌ها به‌منطقه می‌شود. آن‌ها 35 سال در بیرون از مرزها هیچ غلطی نتوانستند بکنند، اما الان به‌دنبال روزنه‌ای برای ورود به داخل کشور هستند و این یعنی شروع بدبختی‌های گذشته.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران افزود: مردم در فتنه 88 دیدند که بعضی از سفارتخانه‌ها چه کردند. همین سفارت انگلیس که سر و کله آن‌ها دوباره پیدا شده است، چه کرد؟ آسیب‌پذیری ما همین جاهاست.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اگر بخواهیم کشور بیمه و نفوذناپذیر شود، نباید به دشمن اجازه نفوذ داد، گفت: آیا این حرف‌ها را ما از خودمان می‌زنیم؟ ما چه کاره‌ایم که این حرف‌ها را بگوئیم. این‌ها مواردی است که امام(ره) و شهدا از ما خواسته‌اند. حضرت امام(ره) آمریکای جهان‌‌خوار را بزرگ‌ترین دشمن اسلام و مسلمانان و دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف عالم می‌دانند که برای سیطره فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی خود بر جهان از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

وی تصریح کرد: حضرت امام(ره) می‌فرمایند با توسل به دامن آمریکا، ضعف و ناتوانی خود را برملا نسازید و از گرگ‌ها و درنده‌ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. ابرقدرت‌ها لحظه‌ای که منافعشان اقتضا کند، نه‌تنها شما بلکه قدیمی‌ترین و وفادارترین دوستان خود را هم قربانی می‌کنند و دوستی، دشمن، نوکری و صداقت نزد آنها ارزش و مفهومی ندارد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران باتاکید براینکه آمریکایی‌ها و قدرت‌های سلطه‌گر و استکباری منافع خود را ملاک می‌دانند، بیان داشت: مقام معظم رهبری در جدیدترین مواضع و بیاناتشان می‌فرمایند اینکه بعضی‌ها طبق میل کارشناسان سازمان سیای آمریکا دَم از نزدیکی و مذاکره و ارتباط می‌زنند تا فضا را عادی‌سازی کنند، بزرگ‌ترین توهین و خیانت به ملت ایران است.

وی در ادامه گفت: ماباید ببینیم دنبال چه چیزی هستیم. عده‌ای با ساده‌لوحی تمام، فهمیده یا نفهمیده، دنبال تئوریزه کردن سازش و باز کردن پای آمریکا به داخل کشور هستند که این بزرگ‌ترین خطری است که ما را تهدید می‌کند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و به آرمان‌های امام و انقلاب وفادار بمانیم، باید مسیری که مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین برای ما روشن کردند، برویم، افزود: بنده به عنوان یک فرد مطلع و آگاه در سیستم دفاعی و نظامی کشور به مردم عزیز می‌گویم در همین 3 دهه اخیر شاید وقوع و تحمیل چندین جنگ بر ما وجود داشت و ما فرماندهان بعضاً مطالبی از معظم‌له درخواست می‌کردیم اما ایشان موافقت نمی‌کردند و ما بعد از مدتی حتی چند سال متوجه تدبیر و تصمیم درست ایشان می‌شدیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تاکید براینکه در موارد بسیار زیادی با تدبیر و مدیریت رهبری از حواث بزرگ نجات یافته‌ایم، گفت: حالا چه شده است که همه مجتهد شده‌اند و در هر امری نظر می‌دهند. ما یک رهبر داریم و همه باید تحت امر ایشان باشند.

سردار حاجی‌زاده با تاکید براینکه ما باید شکرگزار نعمت رهبری و وحدت ملی باشیم و اجازه نفوذ به دشمن ندهیم، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و آحاد ملت ایران همه در تلاشند تا امنیت پایدار در کشور حفظ و بسترهای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بااشاره به دو ابهام و سئوال افکار عمومی درباره موشک‌های بالستیک سپاه و نیز انجام رزمایش که به واسطه قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل به‌وجود آمده است اظهار داشت: طی دو سال اخیر این ابهام برای برخی پیش آمده که سپاه پاسداران حوزه موشک‌های بالستیک را تعطیل کرده و یا رزمایش‌ها در این حوزه متوقف و یا اینکه احیاناً این موضوعات مورد معامله قرار گرفته باشند.

سردار حاجی‌زاده با تاکید براینکه آزمایش‌های موشکی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: رزمایش‌هایی که طبق برنامه از قبل پیش‌بینی شده بود انجام گرفته ولی رسانه‌ای‌کردن این اقدامات فراتر از حیطه سپاه و ستاد کل بوده و در اختیار شورای عالی امنیت ملی است.

وی همچنین از برنامه سپاه برای برگزاری رزمایش بزرگ موشک های بالستیک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این موضوع می‌تواند به امید خدا خاری در چشم دشمنان باشد که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: سپاه ‌با تبعیت کامل از مقام معظم فرماندهی کل قوا، توانمندی‌ها و قدرت نظامی خود به ویژه موشک‌های بالستیک زمین به زمین را به عنوان خار در چشم دشمنان روز به روز توسعه خواهد داد و ما در مسائل دفاعی کشور به هیچ قیمتی کوتاه نخواهیم آمد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    3 0
    داعش که داره با 60 تا کشور میجنگه،به جای اینکه حرومشون کنین یه 4 تا بزنین به پایگاه های داعش و حلالش کنین.