ایرنا نوشت:

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، ضمن تبریک به مناسبت 31 مرداد ماه (روز صنعت دفاعی) و هفته دولت گفت : نیروهای مسلح این توان را دارند که هر نوع تهدیدی را از نظام دفع کنند چرا که در حدی از آمادگی دفاعی و قدرت ازدارندگی برخوردار به سر می برند به گونه ای که می توانند اقدامات دشمنان را پاسخ دهند.

دهقان اضافه کرد: دکترین دفاعی ایران ضمن تاکید بر دفاعی بودن ساختار و تجهیزاتی که در اختیار نیروهای مسلح قرارداده است، قصد تجاوز به هیچ کشوری چه همسایگان یا خارج از منطقه را نداشته است؛ اما هر گونه اقدام در زمین ، دریا و هوا را با پاسخ پشیمان کننده و شکننده ای خواهد داد.

سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: ایران هیچ گاه به تهاجم فکر نمی کند و همواره به دفاع تاکید داشته است.

وزیر دفاع ادامه داد: صنایع دفاعی نیز با بهره گیری از اصل خودکفایی در حوزه های هوایی ، دریایی ، زمینی و هوافضا دستاوردهای شایسته و قابل توجهی به دست آورده است؛ چرا که همواره متناسب با تغییر در تهدیدات به وجود آمده با نگاه آینده نگر و یشگیرانه تلاش کرده است موارد مورد نیاز نیروهای مسلح را از ایده تا محصول تولید کند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    6 6
    ايا ارتش با داشتن 600 هزار تا نيرو و سپاه با 200 هزار تا نيرو و نيروى انتظامى و غيره كافى نيست تا امنيت يه كشور حفظ بشه كه جوانان بايد دو سال خدمت كنند خب شش ماه يه سال اموزش بدهيد بسه ديگه تا ما هم از زندگى نشيم