تسنیم نوشت:

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از احتمال تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان تا پایان شهریور خبر داد.

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شرایط سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان جدی حضور دارند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل کنند و بر روی نقاط مشترک تأکید کنند. باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوییم. خط قرمز ما فتنه و انحراف است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش‌ها و گفت‌وگو های بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریورماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل بگیرد.

باهنر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برجام تصریح کرد: دیپلمات‌های ما 20 ماه است باسیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفت کار مذاکرات هسته ای را جلو برده‌اند و در صداقت و امانت‌داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره کننده شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

وی بیان داشت: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد برخی می‌گویند مذاکره‌کنندگان همه‌چیز را ازدست‌داده و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی‌گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان‌پذیر نبود و هر دو نظر افرا و تفریط است. همانطور که مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند که مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود. این تذکر رهبر معظم انقلاب درواقع حکم حکومتی است.

وی افزود: در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد که نشان می‌دهد اختلاف نظرها بالا است و نیاز به ساعت‌ها کار کارشناسی وجود دارد اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف به پدید آورد.

باهنر خاطر نشان کرد: در مورد برجام در نهایت از کشور یکصدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد که آن را تائید و یا رد کنیم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =