۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷

اقتصاد نیوز نوشت:

برای سفر کردن به تنگه واشی و همسفر شدن با تورهای این شهر باید از 48 هزار تا 70 هزار تومان هزینه کرد.

تنگه واشی یا تنگه ساواشی مکانی است تفریحی و توریستی که در حدود 15کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه واقع است و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران است.

مناظر زیبا و آب و هوای خوب، تنها بخشی از جذابیت‌های تنگه واشی است و شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به تنگه واشی، حرکت در رودخانه‌ای است که در بین یک دره سنگی قرار دارد.

با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنان استان تهران و حتی استان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند.

در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه کرده‌اند که همین عامل باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده است.

تجربه سفر به تنگه واشی به خصوص در تابستان تجربه‌ای به یادماندنی و لذت بخش است؛ هزینه سفر به تنگه واشی و همسفر شدن با تورهای این شهر بسته به نوع خدمات تور از 48 هزار تا 70 هزار تومان متغییر است.

 

 

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    6 0
    سفر جالبی است این تنگه واشی خصوصا برای طبیعت دوستان اما امکانات توریستی اش کم است. اگر اینهمه متقاضی دارد بهتر است سازمان گردشگری امکانات توریستی بیشتری برایش فراهم کند و در ضمن از این تنگه می تواند با استفاده از محصولات محلی در گردش ها کارآفرینی ایجاد کند. این سفر هنوز با منافع مردم منطقه پیوند نخورده.