السومریه نیوز تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش در حال تخریب دیوارهای باستانی نینوا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه السومریه نیوز امروز پنج‌شنبه تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش در حال تخریب دیوارهای باستانی نینوا واقع در کرانه باختری رود دجله است.

گروه تروریستی داعش که از تابستان سال گذشته شهر موصل در استان نینوا را به اشغال خود در آورده است، همچنان به از بین بردن و تخریب آثار باستانی و تاریخی و فرهنگی در این استان و سایر مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه ادامه می‌دهد.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    52 2
    چهقدر مردم عراق بی غیرتن بخدا.یونسکو سازمان ملل خدا لعنتتون کنه
    • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
      11 1
      آفرین به غیرت من و تو که بدجور قدر آثار باستانی کشور خودمون رو می دونیم برای همشون جون میدیم. یه نگاه هم به دور و بر خودمون بندازی بد نیست تا ببینی به بهانه توسعه و از این حرفا چه بلاهایی سر آثار تاریخی خودمون اومده. جهان سومی جماعت چه می فهمه که هنر و تاریخ و فرهنگ چیه. فقط شکمش سیر باشه و کشته نشه. همین براش بسه.
  • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    وقتی که عقل نیست، جون در عذابه. در ضمن بخش قابل توجهی از داعشی ها را نیروهای افغانی و ازبک و تاجیک و .. که درواقع ریشه بربری دارند تشکیل می دهند. این خوی همان خوی مغول بود که به نیشابور حمله و تمام آثار باستانی و کتب و مدارک علمی را از بین بردند و سرها بریدند و چشم ها را از حدقه درآوردند. این رفتار در ژنتیک داعشی ها وجود داره. درمان آن هم یک بمب اتمه.